جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خروج از برجام

حوزه/ دشمن بداند جمهوری اسلامی ایران ضمن تأکید بر صیانت از حقوق مانند حقوق هسته ای و نظامی در عین حال در مقابل هر گونه تهدید استوار بوده و اقدام مقتدرانه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن بیانیه مرکز مطالعات و  پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه در اعتراض به اقدامات خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران به این  شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

نظام مقدس جمهوری اسلامی، این یادگار ماندگار حضرت امام خمینی(ره) برخاسته از متن دین و آموزه های اسلامی و شیعی است که در نوع نظامات بین المللی بی نظیر است و اقتدار این نظام مقدس است که در سطح بین الملل دوست را مسرور و دشمن را مغلوب خویش کرده است و دشمنی نظام سلطه با نظام اسلامی و مردم انقلابی ایران خود گواه بزرگی بر این حقیقت است که ایران همیشه زنده و پیروز است اگر چه دشمن برنتابد.

ملت عظیم ‌الشأن ایران اسلامی، چونان گذشته در مقابل توطئه اخیر نظام استکبار در خروج از یک تعهد بین المللی و اهانت به ملت بزرگ ایران مقتدرانه خواهد ایستاد و با ایمان و اراده انقلابی خویش مشت محکمی بر دهان دشمن و رئیس‌جمهور گستاخ و هتاک ایالات متحده آمریکا خواهد زد.

آمریکا برخلاف قواعد بین‌المللی از برجام خارج شد و نشان داد دولت آمریکا، رژیم صهیونیستی، برخی مرتجعین عرب و منافقین در یک جبهه واحد علیه ملت ایران قرار دارند.

دشمن باید بداند جمهوری اسلامی ایران همواره ضمن تأکید بر صیانت از حقوق خود از جمله حقوق هسته ای و نظامی بر عنصر دیپلماسی و تعامل با دنیا تأکید کرده و در عین حال در مقابل هر گونه تهدید استوار بوده و اقدام مقتدرانه خواهد کرد.

خروج امریکا از برجام نه تنها انزوای بیشتر امریکا را در پی داشته که یکبار دیگر حقانیت ملت ایران و امام راحل عظیم‌ الشأن و رهبر فرزانه انقلاب ما در این گفته که «آمریکا قابل اعتماد نیست» را به اثبات رساند.

امروز این بی‌اعتمادی از مرزهای ایران اسلامی عبور کرده و بر دیرباوران عرصه جهانی هم ثابت شده که ایالات متحده آمریکا حتی قواعد بین‌المللی را نیز برنمی‌تابد. بی‌تردید امروز جهانیان علی‌الخصوص کشورهای اروپایی امضاکننده برجام در مقابل زیاده‌خواهی رئیس‌جمهور آمریکا در آزمونی بزرگ قرار دارند.

مرکز مطالعات و پاسخ‌گوئی به شبهات حوزه علمیه، هم صدا با ملت بزرگ ایران ضمن محکومیت رفتارهای خصمانه شیطان بزرگ و فرار از تعهدات بین المللی و خروج از برجام، اعلام می دارد ایران اسلامی همچنان در مسیر عزت و اقتدار به پیش می رود و برای تحقق حاکمیت الهی و دفاع از مظلومان جهان از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهد کرد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha