سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: گروهک های تروریستی بسیاری می خواستند از طریق استان هایی مانند کردستان به کشور نفوذ پیدا کنند، ولی مردم این دیار غیورمردانه در مقابل آنها ایستادند و اجازه هیچ حرکتی به آنان نداده و نمی دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، "مجمع یاد یاران" کردستان به مناسبت سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری، صبح امروز ویژه برنامه ای در سینمای بهمن شهر سنندج برگزار کرد.

در این مراسم، نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به سالروز سفر معظم له به این خطه از ایران اسلامی، اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خداوند هستیم و امید است که همه بتوانیم از معنویات این ماه بهترین بهره ها را ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهروردی با اشاره به اینکه برگزاری چنین جلسات و نشست هایی برای جامعه امروز ضروری و واجب است، افزود: حضور هر کسی در اینگونه جلسات معنوی باعث تغییر روحی و معنوی در باطن وی می گردد.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: استان کردستان از ابتدای هشت سال حنگ تحمیلی تا پایان آن مردانه ایستاد و بیش از 5 هزار و 400 شهید نثار این انقلاب و آرمانهایش کرد.

وی در ادامه جمع شهدای این کشور در خطه شهیدپرور کردستان را بیش از 20 هزار شهید عنوان کرد و گفت: این همه ایثار و از خود گذشتگی برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه با اشاره به شخصیت معنوی و بزرگ امام راحل و مقام معظم رهبری، افزود: امام خمینی(ره) در زمان حیات خویش یا اطمینان خاطر وعده داده که دنیای استکبار و کفر روز به روز به سمت نابودی و ضعف می رود و می بینم که اینگونه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهروردی اظهار داشت: در استان کردستان برادران اهل تسنن و تشییع در کنار هم دوستانه و همانند یک خانواده زندگی می کنند و هرگز به دشمنان اسلام و این نظام اجازه نخواهند داد حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را تصاحب کنند.

وی در ادامه با اشاره به این که گروهک های ضد انقلاب فعالیتهای خود را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شدت بخشیدند، افزود: گروهک های تروریستی بسیاری می خواستند از طریق استان هایی همانند کردستان به کشور نفوذ پیدا کنند، ولی مردم این دیار غیورمردانه در مقابل آنها ایستادند و اجازه هیچ حرکتی به آنان ندادند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: امروز وحدت و یکدلی در بین مذاهب و اقوام ایرانی بسیار محکم تر از گذشته شده و همین امر زمینه های ناامیدی دشمنان را پیش آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهروردی در پایان گفت: تا زمانی که کلمه وحدت و اتحاد در ایران به معنای واقعی کلمه وجود دارد، هرگز به این نظام آسیبی نخواهد رسید و این را دشمنان به خوبی می دانند به همین دلیل برای در هم شکستن این اتحاد دست به هر ترفندی می زنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha