شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماموستا شیرزاد ایزدی

حوزه/ کارشناس علوم دینی اهل سنت گفت: دشمنی آمریکا با ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران پایانی ندارد، زیرا سردمداران آمریکا، ایران را مانع رسیدن به منافع نامشروع خود در منطقه می دانند.

ماموستا شیرزاد ایزدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به تحرکات جدد دشمنان وحدت امت واحده اسلامی، اظهار داشت: دشمن از هر دری که رانده شود از در دیگری برای ایجاد نفاق و تفرقه در بین کشورهای اسلامی وارد می شود.

این کارشناس علوم دینی اهل سنت با اشاره به اینکه توطئه ها و شبهات همگی از سوی دشمنان اسلام و وحدت مسلمانان هستند، گفت: دشمنان به صورت هدفمند و به صورت منظم و روتینگ اقدام به جنگ روانی علیه کشورهای اسلامی همانند اشاعه شایعه و شبهات دینی برای شکستن صفوف مسلمین می کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام هرگز دست از دشمنی خود برنخواهند داشت، افزود: امروز وحدت جهان اسلام؛ ترس و وحشت واقعی دشمنان است. لذا تشکیل این همه گروه تروریستی در منطقه برای رسیدن دشمن به این نیت خود، یعنی ایجاد نفاق است.

ماموستا ایزدی در ادامه با اشاره به عهدشکنی رئیس جمهور آمریکا قضیه برجام، اظهار کرد: از همان روزهای اول و نیز در سخنان رهبر معظم انقلاب به خوبی هویدا بود که آمریکا هرگز به عهد خود وفادار نخواهد بود و این فرضیه را چند روز پیش به اثبات رساند.

این کارشناس علوم دینی اهل سنت گفت: دشمنی آمریکا با ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران پایانی ندارد، زیرا سردمداران آمریکا، ایران را مانع رسیدن به منافع نامشروع خود در منطقه می دانند.

وی در ادامه با انتقاد از برخی کشورهای اسلامی در همراهی با آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل، افزود: متاسفانه برخی از کشورهای عربی به نوعی به عوامل رژیم صهیونیستی و آمریکا تبدیل شدند و به صورت محسوس از اسلام واقعی فاصله گرفته اند و اسلام آنها، اسلام آمریکایی است.

ماموستا ایزدی گفت: البته عهدشکنی آمریکا در موضوع برجام برای جمهوری اسلامی ایران دستاوردهایی هم دارد، به طور مثال دخالت های آمریکا دراین توافق کمتر از گذشته می شود و فعالیت دانشمندان هسته ای ایران به روال عادی خود برمی گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha