پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 449957
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
مهدیه

حوزه/ درمانگاه غدیر شهرک مهدیه قم واقع در مجتمع مسکونی شرف الدین، با حضور جانشین رئیس جامعه المصطفی العالمیه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر، جانشین رئیس جامعه المصطفی در حاشیه افتتاح درمانگاه غدیر شهرک مهدیه قم، ضمن تاکید بر ضرورت راه اندازی بیمارستان ویژه غیر ایرانیان در شهر قم، خاطرنشان کرد: تأسیس بیمارستان تخصصی جامع، ویژه بانوان در شهر مقدس قم به منظور ارائه تمام خدمات پزشکی، یکی از موضوعات توافق شده آیت الله اعرافی مدیر محترم حوزه های علمیه و دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

وی در ادامه بر فعال سازی ظرفیت نهادها و ارگان ها برای خدمت رسانی بایسته به مردم، تأکید نمود و خاطرنشان کرد: برای تقویت خدمات پزشکی و درمانی غیر ایرانیان ساکن در قم، می توان از ظرفیت نهادهای مختلفی چون هلال احمر، وزارت بهداشت و درمان، بنیاد خیرین المصطفی و فروشگاه کوثر استفاده نمود.

جانشین رئیس جامعه المصطفی ضمن اشاره به این که عموم مردم می توانند از خدمات بهداشتی و درمانی درمانگاه غدیر استفاده نمایند، تصریح کرد: به منظور تجهیز هرچه بیشتر درمانگاه غدیر، ضمن فعال سازی بخش ویژه پزشکی در بنیاد خیرین، می توان از ظرفیت فرزندان دانش آموخته طلاب المصطفی در رشته های علوم پزشکی، استفاده نمود.

وی با تأکید بر این که مباحث پزشکی از اولویت های المصطفی در ارائه خدمات به طلاب غیر ایرانی است، اذعان داشت: عنصر سلامت طلاب المصطفی و خانواده های ایشان از مهمترین دغدغه های جامعه المصطفی العالمیه به شمار می رود؛ باید به سمت بالنده تر سازی خدمات درمانی المصطفی برای طلاب و خانواده های ایشان حرکت نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر در پایان با تأکید بر این که جمهوری اسلامی ایران در حوزه درمان در میان کشورهای اسلامی نقش بسیار پررنگی دارد، تصریح کرد: ایجاد و تحکیم قطب خدمات پزشکی منطقه با محوریت ایران نیازمند ترسیم سیستمی منسجم و خارج از گردونه دلالی است.

گفتنی است؛ درمانگاه غدیر شهرک مهدیه قم، واقع در بلوک 21 مجتمع مسکونی شرف الدین به همت بنیاد خیرین المصطفی تأسیس و از امروز میزبان خدمات رسانی به عموم مردم به ویژه طلاب و خانواده های المصطفی است.

پزشک عمومی، پزشک ماما، کارشناس بهداشت و دندان پزشک از مهمترین خدمات ارائه شده در درمانگاه غدیر است که به مرور زمان و بر اساس طرح های پیش بینی شده، بخش های دیگری نیز به آن افزوده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha