شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مقصود علی دومکی دبیر مجلس وحدت مسلمین ایالت سند

حوزه/ حجت الاسلام مقصود علی دومکی با محکومیت ادامه کشتار شیعیان در دیره اسماعیل خان خواستار اتحاد ملت جعفریه در برابر کشتار شیعیان دیره اسماعیل خان شد و گفت: شصت میلیون جمعیت شیعه به جای تکیه کردن به دیگران به قدرت خود اعتماد کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام مقصود علی دومکی با محکومیت ادامه کشتار شیعیان در دیره اسماعیل خان خواستار اتحاد  ملت جعفریه در برابر کشتار شیعیان دیره اسماعیل خان شد و گفت: شصت میلیون جمعیت شیعه به جای تکیه کردن به دیگران به قدرت خود اعتماد کنند.

وی افزود: پلیس نمونه ایالت خیبرپختونخواه کجا است ؟ سیاستمدارانی که برای مظلومیت دیگران اشک تمساح می ریزند چرا کشتار سازمان یافته شیعیان را نمی بینند؟ وقت آن رسیده که شیعیان پاکستان در برابر کشتار شیعیان دیره اسماعیل خان متحد شوند و صدای اعتراض خود را بلند کنند همانگونه که در حمایت از مظلومان پاراچنار و کویته نیز صدای حق را بلند کردند تا از این طریق کشتار شیعیان دیره اسماعیل خان مورد توجه همه شیعیان جهان قرار گیرد. ما کنار شیعیان مظلوم دیره اسماعیل خان هستیم و از آنان حمایت خواهیم کرد.

حجت الاسلام مقصود علی دومکی گفت: ما از رئیس دیوان عالی کشور نیز تقاضا می کنیم همانطور که در خصوص کشتار شیعیان هزاره در کویته از اختیارات ویژه خود استفاده کرده و برای جلوگیری از وقوع حوادث تروریستی در آینده از همه سازمان های امنیتی و انتظامی گزارش بطلند و در خصوص کشتار شیعیان دیره اسماعیل خان هم از اخیتار ویژه خود استفاده کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha