پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پیر معصوم حسین نقوی

حوزه/ پیر معصوم حسین نقوی گفت: آل سعود به جای محافظت منافع امت مسلمان نقش برده ی آمریکا را در دنیا ایفا می کند و این بسیار نگران کننده است، مدعیان خدمت به حرمین نباید برای حفظ منافع اسرائیل شریک جرم آمریکا شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، پیر معصوم حسین نقوی رهبر جمعیت علمای پاکستان(نیازی) در واکنش به خروج آمریکا از برجام گفت: آمریکا با اعلام خروج از برجام برای خودش مشکل ایجاد کرده است

وی افزود تحریم ها در کشورهایی تاثیر دارد که وابسته به آمریکا باشند، اما ایران هیچگاه وابسته به آمریکا نبوده و نخواهد بود.

وی افزود: آل سعود به جای محافظت منافع امت مسلمان نقش برده ی آمریکا را بازی می کند و این بسیار نگران کننده است و اکنون مدعیان خدمت به حرمین نباید برای حفظ منافع اسرائیل شریک جرم آمریکا شود، اما عربستان با دشمنی با ایران، حامی آشکار اسرائیل شده است و از سوی دیگر ایران تنها حامی مظلومان فلسطین است.

 وی در ادامه گفت: پادشاه عربستان برای حفظ تقدس سرزمین حجاز هم که شده سیاست های خود را علیه مسلمان اجراء نکند، زیرا اگر ایران در زمینه ی اقتصادی و دفاعی مستحکم شود به نفع همه مسلمانان است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha