جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یکی از نقاط ضعف در حوزه های علمیه کشور این است که نمی توانند نیروی کار را تامین کنند، لذا مسئولان حوزوی باید در زمینه کارآموزی فنی به طلاب نهایت تلاش خود را داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: باید هم افزایی بین حوزه و مدارس علمیه استان کردستان انجام شود؛ یکی از این مباحث، موضوع ازدواج بین طلاب است که قابلبت بحث دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود بیان داشت: یکی دیگر از کارهایی که می توان به بهترین وجه از آن در مدارس علمیه استان استفاده نمود، موضوع تبادل اساتید است که باید از این ظرفیت بهترین استفاده شود.

وی در ادامه به موضوع تبلیغ اشاره کرد و گفت: باید در امر تبلیغ از پتانسیل طلاب خواهر و برادر در سطح استان به خوبی بهره ببریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: یکی از نقاط ضعف در حوزه های علمیه کشور این است که نمی توانند نیروی کار را تامین کنند، لذا مسئولان حوزوی باید در زمینه کارآموزی فنی به طلاب نهایت تلاش خود را داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با تاکید بر ضرورت جاری بودن احکام دینی و اسلامی در جامعه، بیان داشت: طلبه ها و روحانیون باید توجه خاصی به موضوع احکام دینی داشته باشند و بتوانند آن را در جامعه جاری و ساری سازند و به مردم بیاموزند.

عضو خبرگان رهبری در ادامه با تاکید بر اینکه طلاب باید به علم روز مسلح باشند، گفت: طلاب و روحانیون باید بخشی از مطالعات خود را در زمینه علوم روز و مسایل سیاسی و اجتماعی پیرامون بگذرانند و اطلاعات خود را از واقع روز بیشتر از پیش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: طلاب باید با فضای مجازی آشنایی کامل داشته باشند و با تکنیک های جنگ نرم به خوبی آشنا باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha