سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: بیشتر شهیدان در وصیت‌نامه‌های خود به تبعیت از ولایت‌فقیه و وحدت مردم توصیه کردند، امروز از مهمترین وظیفه آحاد جامعه، عمل به وصیت‌نامه‌های شهداست تا از انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان حراست کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی صبح امروز در جلسه برگزاری برنامه های اجلاسیه شهدای روحانی استان قزوین گفت: گر امروز می‌بینید ایران در منطقه‌ای که آشوب و جنگ است در امنیت و آرامش به سر می‌برد به برکت رشادت‌های شهداست و امروز ما بایستی قدردان آنها باشیم.

وی افزود: رزمندگان اسلام با وحدت و اتحاد در برابر دشمنان به پیروزی رسیدند و امروز نیز آحاد جامعه باید با یکدیگر متحد باشند تا در برابر دشمنان سربلند باشند.

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: بیشتر شهیدان در وصیت‌نامه‌های خود به تبعیت از ولایت‌فقیه و وحدت و اتحاد مردم توصیه کردند و امروز مهمترین وظیفه آحاد جامعه عمل به وصیت‌نامه‌های شهداست تا از انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان حراست کنند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: ما بایستی یاد و خاطره‌ی شهدا را زنده نگه داریم تا یادمان نرود که شهیدان چه ایثارگری‌هایی کردند تا امروز ما در آرامش باشیم.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: عظمت ایران به برکت قطره قطره‌های خون شهداست و عظمت شهدا نیز مرهون پدران و مادران شهداست که توانستند فرزندانی همچون شهیدان تربیت کنند.

وی با بیان این که تقوی الهی، بصیرت و دشمن‌شناسی از ویژگی‌های شاخص شهداست، بیان کرد: برکت خون شهدای ما این انقلاب را حفظ کرده و همچنان با وجود دشمنان و توطئه‌های آنان با اقتدار مسیر خود را طی می‌کند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار داشت: خداوند فرمودند از مؤمنان مردانی هستند که با خدای خود عهد و پیمان بستند و به آن عهد و پیمان وفا میکنند و عدهای در حالیکه به این پیمان وفا کردند در این راه ثابتقدم ماندند و جان خود را فدا کردند و دسته دیگر هر لحظه منتظر عمل به تکلیف خود هستند.

وی به برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی در قزوین اشاره کرد و افزود: برگزاری یاد و نام شهدای روحانی که بیشترین اقشار در بین شهدا بودند، کاری ارزشمند بوده که همه باید در برگزاری این مراسم باشکوه و معنوی همکاری جدی داشته باشیم.

یاد آوری می شود، اجلاسیه شهدای روحانی در سه شنبه هفته جاری، در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha