جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست اقتصاد مقاومتی در حوزه علمیه کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: در مقابل تحریمهای یکجانبه و ناجوانمردانه دشمنان به ویژه آمریکا، « اقتصاد مقاومتی» بهترین نسخه برای مقابله با این توطئه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سنندج، نشست " اقتصاد مقاومتی" با حضور فعالان اقتصادی استان کرمانشاه و شهرستانهای تابعه و حجت الاسلام عباس عربیان، امروز در حوزه علمیه استان کردستان برگزار گردید.

در این نشست، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان با اشاره به ضرورت اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی کشور، اظهار داشت: تنها رها برون رفت از وضعیت نابسامان اقتصادی کنونی کشور، اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی می باشد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: در مقابل تحریمهای یکجانبه و ناجوانمردانه دشمنان به ویژه آمریکا، « اقتصاد مقاومتی» بهترین نسخه برای مقابله با این توطئه است.

در ادامه این جلسه، فعالان اقتصادی ضمن تایید سخنان حجت الاسلام و المسلمین عربیان بر ضرورت تولید ملی ـ ایرانی و اقتصادی مقاومتی در این شرایط تاکید کردند.

براساس این گزارش در این جلسه، فعالان اقتصادی، متعهد شدند که بخشی از درآمدها و فعالیت های پایدار خود را در اختیار حوزه علمیه قرار دهند.

همچنین اعضای این جلسه توافق کردند که برای تشویق افراد برای وقف در راستای احداث و کمک به مدارس علمیه از هیچ کوششی دریغ نورزند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha