پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بخشش

حوزه/ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ابرکوه، همکاری مردم این شهرستان را در عفو و بخشش متشاکیان را ستود و گفت: ۸۰درصد پرونده ها در دستگاه قضایی به صلح و سازش ختم شده و ۳۰ درصد آن با انصراف از شکایت مختومه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، محمدحسین ابراهیمی آهنگران در نشست شورای معاونین دادگستری شهرستان ابرکوه، اظهار کرد: با تشکیل مرکز پیشگیری از وقوع جرم و تلاش های صورت گرفته، 70 درصد زمین خواری و 500 درصد شکار غیر مجاز در این شهرستان نسبت به سنوات قبل کاهش یافته است.

وی افزود: در شهرستان ابرکوه مرکز پیشگیری از وقوع جرم با مشارکت مردم و تحت نظارت دادگستری ایجاد شده که موجب گردیده حداقل بیش از 200 پرونده از پرونده های ورودی به دادگستری کاهش یابد.

این مقام قضایی ابراز خرسندی کرد: 80درصد پرونده ها در دستگاه قضایی به صلح و سازش ختم شده  و  30 درصد آن هم با انصراف از شکایت مختومه شده است.

ابراهیمی آهنگران، از برخورد های قاطع با زمین خواری، نزول خواری و سارقان حرفه ای در شهرستان ابرکوه خبر داد و گفت: در حال حاضر بین 30 تا 40 درصد کاهش در جرائمی همچون سرقت در شهرستان ابرکوه را شاهدیم و در این زمینه برای موفقیت بیشتر نیازمند حمایت همه جانبه مردم هستیم.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha