شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید حسن حسینی شاهرودی

حوزه/نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ وحدت و انسجام در جامعه عامل توسعه و رشد هر منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شاهرود، سید حسن حسینی شاهرودی، امروز در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود در سالن جلسات ولایت فرمانداری این شهرستان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، با بیان این که حفظ وحدت و انسجام و توسعه فرهنگی و اجتماعی باید در محوریت باشد، اظهار داشت: برخی مسئولان به‌جای وحدت‌آفرینی و مسائلی که می‌تواند به احصاء پتانسیل‌های هر منطقه و توسعه منجر شود، مسائلی را مطرح می‌کنند که اختلاف ایجاد می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیمان‌شکنی‌های پیاپی آمریکا و خروج از توافق برجام، تصریح کرد: مشاهده کردیم که ترامپ عمل وقیحانه‌ای انجام داد و رهبری کلام درستی فرمودند که اعتماد نکنیم و الآن هم تأکیددارند که اعتماد نکنیم و از تجربه درس بگیریم.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد توسعه پایدار و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در شاهرود، افزود: شهرستان شاهرود را برخلاف ظرفیت‌های موجود قطب کشاورزی استان سمنان می‌نامند؛ این در حالی است که سهم این منطقه در تولید گندم تنها 40 هزار تن است.

حسینی شاهرودی خاطرنشان کرد: مردم نجیبی در استان سمنان و شرق آن یعنی شهرستان شاهرود وجود دارند که نجابت، دین‌داری، ولایت مداری و سابقه تاریخی آن‌ها مشخص است و باید به این مردم کمک کرد؛ لذا امیدواریم در شرایط فعلی قسمی از درد و مشکلات مردم را التیام ببخشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha