پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود

حوزه/امام جمعه شاهرود با بیان اینکه مصرف بهینه آب یکی از راه‌های کاهش تبعات آثار خشک‌سالی است، گفت: اگر بحران آب مدیریت نشود روزهای سختی پیش رو خواهیم داشت .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شاهرود، حجت‌الاسلام عباس امینی، در همایش طلایه‌داران تبلیغ با حضور مبلغان و روحانیان شهرستان شاهرود، در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام‌جمعه شاهرود و با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، با بیان اینکه مبلغان شهرستان شاهرود مقوله خشک‌سالی و بحران آب را برای مردم تبیین کنند زیرا امروز صرفه‌جویی و مصرف بهینه یکی از راه‌های کاهش تبعات آثار خشک‌سالی است، اظهار داشت: اگر بحران آب در شهرستان شاهرود مدیریت نشود قطعاً روزهای سختی را در پیش خواهیم داشت.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه باید مصرف هدفمند توسط مردم سرلوحه امور تبلیغی ما در ماه رمضان باشد، تصریح کرد: ما از دولت گلایه جدی در این زمینه‌داریم زیرا به‌جای تسهیل و یا مقرر ساختن یارانه برای اجرای طرح آبیاری قطره‌ای بعضاً سنگ‌اندازی‌هایی را نیز شاهد هستیم اما مبلغان به‌اندازه وسع خود باید از منابر ماه رمضان استفاده و درباره بحران آب به مردم هشدار جدی دهند.

وی با بیان اینکه خانواده یکی دیگر از مقوله مهم در تبلیغ ماه رمضان است، افزود: امروز مهم‌ترین و شاخص‌ترین هجمه‌های فرهنگی علیه خانواده‌های مسلمان است لذا در سنگر تبلیغ نباید از خانواده و فشارهایی که از سوی دشمنان بر روی آن است، فراموش کرد.

حجت‌الاسلام امینی با تأکید برافزایش مطالعه از سوی مبلغان اعزامی خاطرنشان کرد: فرصت‌های طلایی که در اختیار روحانیت قرار دارد ماه‌های محرم، صفر، رمضان و مراسمی مانند ختم است که در آن‌ها حتی افرادی که کمتر به مسجد و نماز اهمیت می‌دهند نیز حضور خواهند داشت لیکن باید بامطالعه مطالبی را بیان کرد که تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha