جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانم حاجی میرصادقی

حوزه/ معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت موثر کشور بانوان هستند، با تکیه بر استعدادهای خدادادی و همت و پشتکار می توانند نقش ممتازی در تعالی و بالندگی در جامعه ایفا نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم جاجی میر صادقی در جمع طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران استان قزوین که با حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور برگزار شد، گفت: بانوان نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز نه تنها در عرصه های علمی و پژوهشی نقش ارزشمندی دارند، بلکه در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نیز نقش ماندگاری داشتند.

وی افزود: آموزه های دینی و فرهنگ اسلامی، علم را مایه حیات و میزان ارزش انسان معرفی می کند و مداد العلما را افضل دماءشهدا می شمارد.

استاد حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: البته این دانش و آگاهی باید از حقیقتی برخوردار باشد و به طوری باشد که در جان طالب علم جای گیرد که او را به مقام والای خشیت الهی و بندگی خدا برساند.

وی اظهار کرد: تا سال 92 تعداد فارغ التحصیلان سطح 2 که موفق به اخذ مدرک شدند 141 نفر بودند و در سال 96 تعداد 540 نفر در  سطح 2 و 9 نفر در سطح 3 موفق به اخذ مدرک شدند.

خانم حاجی میر صادقی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 51 نفر سطح 3 و11 نفر مدرک سطح 4 دارند که 3 نفر آنها اساتید خواهر در حال تحصیل سطح 4 هستند .

وی اظهار کرد:تعداد اساتید فعال اعم از خواهر وبرادر 98 نفر هستند که در نیمسال دوم سال 96 و97 تعداد 84 استاد با مدارس علمیه خواهران استان قزوین همکاری خوبی دارند.

معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قزوین ،حمایت وتامین بودجه جهت دعوت از اساتید اخلاق و همچینین حمایت از برگزاری اردوهای علمی –آموزشی ویژه اساتید و ایجاد زمینه تعامل اساتید با اساتید استان های همجوار، راه اندازی رشته آموزش مدیریت و دوره های مهارتی و دانش افزایی را مورد تاکید قرار داد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha