جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ علی دعموش

حوزه/ شیخ علی دعموش از حضور چشمگیر مردم در انتخابات پارلمان قدردانی کرد و آن را همچون یک همه پرسی دانست که با وجود تمام تبلیغات منفی و توطئه ها و تخریب ها مردم در آن به مقاومت رای دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نائب رئیس شورای اجرائی حزب الله صبح امروز در سخنان خود در مراسم فارغ التحصیلی دانش آموزان مدارس موسوم lic به در منطقه عیثانا گفت: نتایج انتخابات پارلمان تمام توطئه های دشمنان برای تضعیف حزب الله را نقش برآب کرد و ما توانستیم در این انتخابات به یک پیروزی بزرگ دست پیدا کنیم و با هم پیمانان خود تعداد قابل توجهی از کرسی های پارلمان را به خود اختصاص دادیم و نتیجه ما در این انتخابات به قدری بزرگ بود که آمریکا و عربستان و سایر دشمنان لبنان را شگفت زده کرد.

وی در ادامه از حضور چشمگیر مردم در این انتخابات قدردانی کرد و حضور مردم را همچون یک همه پرسی دانست که با وجود تمام تبلیغات منفی و توطئه ها و تخریسب ها مردم در آن به مقاومت رای دادند.

نائب رئیس شورای اجرائی حزب الله تاکید کرد: مردم لبنان بار دیگر نشان دادند که مردمی آگاه و آماده فداکاری و افتخار آفرینی هستند و هیچ چیزی نمی تواند موضع ملی و حمایت آنها از مقاومت را تغییر دهد.

شیخ دعموش گفت: حزب الله دستاوردهای زیادی را در انتخابات به دست آورد و توانست توطئه تضعیف مقاومت را درهم بشکند و از حمایت چشمگیر مردم نیز برخوردار شد.

وی تاکید: نتایج این انتخابات موجب تقویت حاکمیت و استقلال و قدرت لبنان خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha