جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده ولی فقیه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: وضعیت حجاب و آرایش دختران در مدارس نامناسب شده است. دختران را با امر به معروف و نهی از منکر به سمت حجاب ببرید تا حریم و حرمت مدرسه حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در نشست تخصصی اعضای کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش استان خراسان شمالی اظهار داشت: آموزش و پرورش و روحانیت یک روح در دو جسم، ولی با یک هدف مشترک است که با هدف تربیت و کادر سازی انسان‌های متدین برای نظام جمهوری اسلامی ایران گام بر می‌دارند.

امام جمعه بجنورد تاکید کرد: بعد از انقلاب٬ فرصت طلایی برای وحدت بین آموزش و پرورش و حوزه علمیه فراهم شده و باید ارتباط تنگاتنگی بین این دو نهاد تاثیر گذار برقرار شود.

رئیس کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همکاری این دو دستگاه مهم آموزشی تربیتی  باعث هدایت نسل آینده می‌شود، گفت: باید از این فرصت طلایی استفاده کنیم زیرا خروجی آن  باعث هدایت نسل آینده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی بیان کرد: حوزه علمیه و آموزش و پرورش باید روی مشترکاتی که دارند تاکید کنند و رسالت‌های خود را حفظ نمایند.

وی افزود؛ دشمنان انقلاب تورهای نامرئی خود را برای فرزندان این سرزمین استکبار ستیز پهن کرده‌اند، باید برای تحقق پیدا نکردن اهداف شوم آنان دنبال راهکار باشیم .

امام جمعه بجنورد بتصریح کرد: باید برای جوان ها الگو بود تا جوان‌ها را هدایت و تبدیل به جوان انقلابی کنیم..

امام جمعه بجنورد با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در مدارس گفت: وضعیت حجاب و آرایش دختران در مدارس نامناسب شده؛ دختران را با امر به معروف و نهی از منکر به سمت حجاب ببرید تا حریم و حرمت مدرسه حفظ شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم  خروجی این نشست ها شامل راهبرد‌های عملیاتی و کاربردی جهت پیشرفت استان باشد .

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha