جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
همایش گفتمان ولایت در شهر کرمان برگزار شد

حوزه/ اولین همایش گفتمان ولایت در سال نود و‌ هفت با موضوع حوزه انقلابی، روحانی انقلابی و مبلغین جهادی، باحضور روحانیون استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، اولین همایش گفتمان ولایت در سال نود و‌ هفت با موضوع حوزه انقلابی، روحانی انقلابی و مبلغین  جهادی،  باحضور روحانیون استان کرمان برگزار شد.

در این جلسه که بعد از راهپیمایی روحانیون استان کرمان در اعتراض به رفتار آمریکا در پاره کردن برجام صورت گرفت؛ در ابتدا حجت الاسلام نورالهی نماینده امام جمعه شهر کرمان در امور روحانیت ضمن عرض خیر مقدم، روحانیت را رهبر جامعه برشمرد و وظیفه روحانیت را نسبت به جامعه سنگین دانست.

در ادامه حجت الاسلام و المسلیمن حسن علیدادی امام جمعه کرمان و نماینده ولی فقیه در استان  به چالش های پیش روی انقلاب اسلامی پرداخت.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن زمانی، مدیر دفتر امور سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه کشور در رابطه با دستاوردهای انقلاب اسلامی و شاخصه های حوزه انقلابی سخنرانی کرد.

لازم به ذکر است همایش گفتمان ولایت هر ساله دوبار در کرمان برگزار می‌گردد که در آن به موضوعات روز و انقلابی پرداخته می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha