سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
فلسطین

حوزه/ مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین از برگزاری نشست آرمان فلسطین با حضور کلیه اساتید و مدیران مدارس علمیه قزوین در روز چهارشنبه هفته جاری با حضور کارشناسان امور خاورمیانه و فلسطین در مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس افشار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: ملت مسلمان ایران پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مساله آزاد سازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس را ‏سرلوحه آرمان های خود قرار داد و امروز حمایت از مسئله فلسطین باید یکی از اولویت های جدی ما مسلمانان باشد.

وی افزود: حمایت از مردم مظلوم فلسطین به عنوان گفتمان اصلی جهان اسلام به بهترین شکل در روز جهانی قدس متجلی می شود که نمایشی از بیداری اسلامی جهان در برابر ظلم و استکبار است؛ مردم فلسطین مظلوم ترین مردمان تاریخ هستند که چند نسل در اردوگاه ها زندگی کرده و سال هاست که آرامش و آسایش را تجربه نکرده اند.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: تاکیدات مکرر امام خمینی (ره) بر لزوم وحدت مسلمین، تاکید بر نکته ای کلیدی برای سرافرازی جهان اسلام و مقابله مسلمانان به ظلم و جوری بوده که نمادی از آن در اراضی اشغالی فلسطین جاری است.

وی افزود: مقابله با ظلمی که به طور روزمره در حق برادران و خواهران مسلمان ما در فلسطین اشغالی می شود، وظیفه و رسالتی دینی و اخلاقی است .

حجت الاسلام افشار خاطرنشان کرد: مسلمانان باید متحد باشند و قدرت بزرگی را نه فقط برای حمایت از فلسطین که برای دفاع از جهان اسلام تشکیل دهند.

یادآوری می شود نشست آرمان فلسطین روز چهارشنبه در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین وبا حضور کارشناسان امور مسائل منطقه وخاورمیانه وبا حضور مدیران ،معاونین واساتید مدارس علمیه استان قزوین برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha