پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام یوسف جمالی -مدیر حوزه خواهران بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با بیان این که در حال حاضر ۲۰۰ مبلغه در مدارس آموزش و پرورش استان فعالیت می کنند اظهار داشت: البته تعداد مدارس دخترانه در استان حدود هزار مدرسه است اما با بضاعتی که حوزه علمیه خواهران دارد سعی داشته بسیاری از مدارس را پوشش دهد و ارتباطات خوبی را در حوزه مشاوره ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی امروز در همایش مبلغان مذهبی مدارس استان بوشهر در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره)، گفت: مناجات شعبانیه دریایی از معارف است که ماه مبارک رمضان سمت و سوی آن را تعریف می کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: در ماه مبارک رمضان باید به سمت کمال انقطاع الی الله حرکت کنیم و از فیوضات ماه مهربانی خدا بهره مند شویم.

وی فضای حاکم در جهان امروز را تقابل اندیشه ها عنوان کرد و اظهار داشت: کسی که دارای تسلیحات بیشتر است حکم نمی کند بلکه آنکه اندیشه و فکر دارد حکم می کند؛ در کنگره آمریکا مصوبه ای به نام دیپلماسی عمومی با دو هدف تسلط بر اندیشه و قلوب تصویب شد بدین معنا که کاری کنند که جوانان از نظر اندیشه و قلبی به سمت دشمن متمایل شوند.

حجت الاسلام جمالی بیان داشت: ما در آموزش و پرورش ماموریتی مهمی داریم، چراکه با اندیشه و قلوب دانش آموزان سروکار داریم و اگر مبلغ بتواند دانش آموز را با اندیشه و قلب خود همراه کند، قطعاً موفق خواهد بود و اگر این کار را نکنیم دشمن قطعا این کار را خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان داشت: الحمدلله در حال حاضر این کار با همت مبلغان و همکاری آموزش و پرورش در مدارس نهادینه شده که جای دارد از یاری تک تک مدیران مدارس تقدیر و تشکر شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 200 مبلغه در مدارس آموزش و پرورش استان فعالیت می کند اظهار داشت: البته تعداد مدارس دخترانه در استان حدود هزار مدرسه است، اما با بضاعتی که حوزه علمیه خواهران دارد سعی داشته بسیاری از مدارس را پوشش دهد و ارتباطات خوبی را در حوزه مشاوره ایجاد کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha