جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 « روز مرگ بر آمریکا» در سراسر پاکستان

حوزه/ از طرف مجلس وحدت مسلمین پاکستان در اعتراض به انتقال سفارت آمريکا به قدس‌اشغالی «روز مرگ بر آمریکا» در سراسر پاکستان برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» از طرف مجلس وحدت مسلمین پاکستان در اعتراض به انتقال سفارت آمريکا به قدس‌اشغالی «روز مرگ بر آمریکا» در سراسر پاکستان برگزار شد؛ در این مراسم هزاران نفر از مردم شهرهای مختلف پاکستان شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

راهپیمایی ضد آمریکایی روز 'مرگ بر آمریکا' با حضور حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان برگزار شد. در این راهپیمایی رهبران حزب های مختلف سیاسی و مذهبی پاکستان مانند متحده قومی مومنت، جنبش مردمی پاکستان، شورای اتحاد اهل سنت پاکستان، سازمان اصغریه، هیئت ائمه مساجد، ذاکرین امامیه، مجلس علمای شیعه پاکستان و دیگر حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری در سخنرانی خود در این راهپیمایی گفت: آمریکا بزرگ ترین تروریست دنیا است که با فروختن سلاح و کمک مالی به گروهک های تروریستی در کشتار مردم مسلمان کشورهای مختلف دست دارد.

وی افزود: سازمان ملل و بسیاری از کشورهای جهان  اعلام کرده بودند که تصمیم آمریکا در مورد انتقال سفارت خود به قدس تصمیمی نادرست و غیر قانونی است، اما ترامپ به علت دشمنی با اسلام و انسانیت از تصمیم غیر قانونی خود دست بردار نشده و حثیت کشورها را زیر سوال برد.

وی اظهار داشت: آمریکا برای حفظ رژیم صهیونستی می خواهد در کشورهای مخالف خود جنگ سیاسی و روانی تحمیل کند و سازمان بین الملل درمورد سیاست های غیر قانونی آمریکا سکوت کرده است.

وی همچنین انتقال سفارت آمریکا به قدس را محکوم و اعلام کرد قدس دارای هویت اسلامی و عربی است و هیچ جریانی نمی تواند هویت آن را عوض کند.

 

اعلام انتقال سفارت آمریکا به قدس غیر قانونی است

در شهر ملتان هم تظاهرات ضد آمریکایی برگزار شد. سخنرانان در سخنرانی خود گفتند: اعلام انتقال سفارت آمریکا به قدس غیر قانونی است؛ زیرا سازمان ملل با این تصمیم آمریکا مخالفت کرده بود و آمریکا مانند همیشه می خواهد به زور متوسل شود و متاسفانه جامعه بین الملل در برابر این اقدام سکوت کرده است و این بسیار نگران کننده است.

تظاهرات ضد آمریکایی در ديگر شهرهای  پاکستان ازجمله کراچي ، لاهور، فیصل آباد، سند، گلگت، بلتستان،بلوچستان،کویته،ملتان، سکهر و بهالوپور هم برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha