شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام صفر فلاحی

حوزه/ معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) از تربیت بیش از ۴۰۰ حفاظ قرآن کریم در مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام صفر فلاحی عصر امروز در جلسه کرسی تلاوت که با حضور تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: برنامه های فرهنگی مناسب و مطلوبی در آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) برای نشر معارف اهل بیت (ع) در قالب های گوناگون اجرا می شود.

وی با بیان اینکه بیش از 40 هزار نفر در مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) آموزش دیده اند، افزود: با توجه به تعداد فراگیران و قرآن آموزان همچنان با کمبود فضا مواجه هستیم.

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از برگزاری طرح های انس با قرآن یاد و عنوان کرد: بیش از 400 نفر در مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حافظ شده اند و طرح های بسیاری برای انس با قرآن در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برگزاری طرح یکساله برای حفظ قرآن کریم، تصریح کرد: در این طرح نوجوانان در یک سال علاوه بر حافظ شدن با معارف اهل بیت(ع) نیز آشنا می شوند.

حجت الاسلام فلاحی به دیگر برنامه های فرهنگی و قرآنی در ماه مبارک رمضان اشاره و خاطرنشان کرد: آیین  ترتیل خوانی ویژه بانوان با عنوان مائده نور و با مدیرت امور فرهنگی خواهران، ترتیل خوانی نوجوانان با عنوان ایوان آیینه، خدمات کتابخانه ای و موزه ای از جمله دیگر برنامه های بوده که در ماه مبارک رمضان اجرا و برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان روزانه هزار و 700 دقیقه برنامه از آستان مقدس بانوی کرامت در رسانه های بین المللی، کشوری و استانی در قالب دیداری و شنیداری پخش خواهد شد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha