جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
​همایش «نقش دانشگاه های اسلامی در ترویج عقیده و وحدت امت اسلامی»

حوزه/ همایش دو روزه «نقش دانشگاه های اسلامی در ترویج عقیده و تاثیر آن ها در وحدت امت اسلامی» با حضورت شخصیت های اسلامی کشورهای مختلف در دانشگاه اسلامی اسلام آباد برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از zarorat، دانشگاه بین المللی اسلامی اسلام آباد در پاکستان همایش دو روزه ای با عنوان «نقش دانشگاه های اسلامی در ترویج عقیده و تاثیر آن ها در وحدت امت اسلامی» برگزار کرد.

این همایش بین المللی که به وسیله دانشکده اصول دین این دانشگاه برگزار شده بود، شاهد حضور گسترده شخصیت های برجسته اسلامی، دانشگاهیان، دیپلمات ها، سرپرست های سازمان های بین المللی، محققان، نمایندگان رسانه ای و متخصصانی در این زمینه بود.

دکتراحمد یوسف الدرویش، رئیس دانشگاه بین المللی اسلامی اسلام آباد در این نشست، طی سخنانی گفت: این دانشگاه همیشه نشانه ای از وحدت امت اسلامی بوده و همیشه تمامی کشورهای اسلامی جهان چه از طریق دانشجویان و چه اعضای عملی با نمایندگانی از این دانشگاه در ارتباط بوده اند.

وی در رابطه با موضوع همایش گفت: این مهم است که به موضوع وحدت میان امت های اسلامی رسیدگی شود چرا که این مسئله مهمترین اصل در رابطه با جوامع اسلامی امروزه محسوب می شود.

مدیر دانشکده اصول دین در این دانشگاه نیز ضمن قدردانی و سپاس از میهمانان همایش، از قوانین و اهداف همایش حمایت کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha