جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 450252
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
تصاویر/ تجلیل از  اساتید و طلاب برگزیده مدرسه علمیه معصومیه بیرجند

حوزه/مدیر داخلی حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند از تجلیل طلاب این مدرسه به مناسبت ایام شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری خبر داد.

حجت الاسلام نورمحمد زارعی در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، اظهار کرد: به مناسبت ایام شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری، مراسم تجلیل از اساتید برگزیده و طلاب ممتاز حوزوی برگزار شد.

وی افزود: تجلیل از طلبه های ممتاز این مدرسه به لحاظ طلاب ممتاز تحصیلی و اخلاقی صورت گرفته است.

مدیریت داخلی مدرسه سفیران هدایت اضافه کرد: طلابی که معدل ترم آنها بالاتر از 18 باشد، طلبه ممتاز تحصیلی تلقی می شود که در این خصوص، تعداد 36 طلبه در مقطع سطح 2 در 5 پایه تقدیر شدند.

حجت الاسلام زارعی با بیان این که در این مراسم  تعداد 5 نفر از طلاب مدرسه سفیران هدایت به لحاظ اخلاقی تجلیل شدند، گفت: ملاک اخلاق طلاب، اخلاق، حضور دائم در کلاس و مدرسه و ادب آنها در نظر گرفته شده است.

وی مجموع اساتید فعال در مدرسه سفیران هدایت را 33 استاد برشمرد و یادآور شد: از این تعداد 15 استاد برگزیده در مقطع سطح 2 و3 حوزه نیز تجلیل شدند.

مدیریت داخلی مدرسه سفیران هدایت افزود: مسابقات قرآنی برای خانواده های طلاب برگزار شده، که در این مسابقات هم 4 خانواده در رشته های حفظ، تفسیر و قرائت تقدیر به عمل آمده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha