پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سیدحسین موسوی

حوزه/ سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت بوشهر در جمع خبرنگاران از راه اندازی نمایشگاه عکس نوای ملکوت و مهد قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، در نشست امروز ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر سید حسین موسوی به عنوان سخنگوی این ستاد معرفی شد.

سید حسین موسوی در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران، به جزئیات برگزاری برنامه ترتیل خوانی "نوای ملکوت" پرداخت و گفت: برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت برای هفتمین سال متوالی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می شود و قرار است در اولین روز از برگزاری این برنامه از تمبر یادبود آن با حضور مردم در این محفل قرآنی رونمایی شود.

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت بوشهر افزود: این برنامه از ساعت 16:30 با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و سپس با تفسیر قرآن توسط کارشناس قرآنی ادامه می یابد؛ پس از آن نیز برنامه ترتل خوانی از ساعت 17:30 به صورت زنده از سیمای مرکز بوشهر و رادیونما پخش می شود.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه عکس نوای ملکوت در شهرستان های استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه به صورت چرخشی در شهرستان های استان و در حاشیه برگزاری برنامه ترتیل‌خوانی شهرستان ها دائر می شود و علامندان می توانند با حضور در محفل قرآنی شهرستان خود از این نمایشگاه دیدن کنند.

موسوی از راه اندازی کانال های اطلاع رسانی نوای ملکوت در پیام رسان های داخلی خبر داد و گفت: مردم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از برنامه ای ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت عضو کانال های اطلاع رسانی این برنامه به آدرس واحد @navaye_malekoot  در پیام رسان های داخلی شوند.

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت بوشهر از تفسیر آیات قرآن کریم با حضور استادان مفسر قرآن خبر داد و تصریح کرد: در این برنامه از تعداد 20 قاری و کارشناس قرآنی استفاده خواهیم کرد.

 موسوی از برگزاری مسابقه قرآنی در این برنامه خبر داد و اظهار داشت: پیش از شروع ترتیل خوانی، از مطالب گفته شده روز قبل سوالاتی طرح می شود و روزانه در پایان مراسم به رسم یادبود به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به ایجاد مهد قرآن در زمان برگزاری مراسم گفت: والدین می توانند فرزندان خردسال خود را در این مهدهای قرآنی قرار دهند تا در زمینه ‌های قرآن و نقاشی آموزش ببینند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha