پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله مصطفی علما ، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در جشنواره امید و نشاط و تجلیل از جوانان برتر استان

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه با اشاره به این که یکی از نیازهای امروز برای پیشرفت کشور جوانان است،گفت: جوانان با قدرت به عرصه های مختلف ورود کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در جشنواره امید و نشاط و تجلیل از جوانان برتر استان که در دانشگاه آزاد کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز جوانان باید با جسارت و اعتمادبه‌نفس بیشتری در عرصه های گوناگون خصوصا اقتصادی ، تکنولوژی و تولید ورود پیدا کنند و کشور را حرکت دهند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: مهمترین سرمایه امروز کشور جوانان هستند و جوانان ایران بی نظیر هستند و توانایی به قله رساندن این کشور را دارند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: دشمنان خوب می دانند جوان سالم و پر انرژی می تواند کشوری را به ابر قدرت تبدیل کند؛ لذا همواره در پی ضربه زدن به سرمایه اصلی کشور یعنی جوانان هستند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه یکی از نیازهای امروز برای پیشرفت کشور جوانان است،گفت: جوانان با قدرت به عرصه های مختلف ورود کنند.

آیت الله مصطفی علماء، با مهم دانستن نعمت جوانی، گفت: جوانان ما باید قدر جوانی خود را بدانند چرا که در قیامت از ما می پرسند جوانی و عمرت را چگونه سپری کردی؟

وی در پایان با اشاره به اینکه همیشه اهل بیت(ع) برای ما الگو بوده اند،اظهار داشت: ما باید نظیر حضرت علی اکبر(ص) را الگوی جوانی خود قرار دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha