پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نمایشگاه فاطمی در حرم حضرت معصومه

حوزه/ رئیس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از برپایی ۳۲ نمايشگاه در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) طی سال گذشته خبر داد و گفت: بیش از ۷۰۰ هزار نفر از زائران و مجاوران حرم مطهر از این نمايشگاه‌ها بازديد کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مهدی کلانترزاده طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی نمایشگاه‌های مختلف در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برپا می‌شود، اظهار کرد: نمایشگاه حریم حرم در پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر با محوریت معرفی شخصیت بانوی کرامت هر روزه از زائران و مجاوران میزبانی می‌کند.

وی از اختصاص بخشی از صحن صاحب‌الزمان(عج) به برپایی نمایشگاه‌های مناسبتی با موضوع‌های مختلف یاد کرد و افزود: برخی از نمایشگاه‌های مهم از جمله نمایشگاه هنرهای اسلامی در دوره‌های زمانی مختلف در صحن جامع فاطمی برپا شده است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: سال گذشته در مناسبت‌های مختلف 32 نمايشگاه در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شده است که بیش از 700 هزار نفر از زائران و مجاوران حرم مطهر از این نمايشگاه‌ها بازديد کردند.

وی با اشاره به اینکه برخی از محتواهای نمایشگاهی در تلویزیون شهری و فضاسازی حرم مطهر مورد استفاده قرار گرفته است، مطرح کرد: انقلابی‌ترین بانوی تاریخ ویژه فاطمیه دوم، زندگی به سبک اسلامی، یاس‌های انقلاب ویژه فاطمیه، روز شمار انقلاب، نور ایمان ویژه شهدای خادم مدافع حرم، اشک‌ها و لبخندها ویژه دهه بصیرت، نگین خلقت ویژه ولادت رسول اکرم(ص) از جمله عناوین نمایشگاه‌های سال گذشته است.

کلانترزاده با بیان اینکه در بیشتر نمایشگاه‌های حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) به دنبال انتقال مفاهیم دینی بوده‌ایم، یادآور شد: برای رسیدن به این هدف در غرفه‌های نمایشگاه‌ها از ظرفیت کارشناسان طلبه به شیوه مطلوبی استفاده شده است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha