شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
۱

عضو هیئت‌ مدیره موسسه روایت سیره شهدا به ژرف نگری، عمق نگری، توطئه شناسی و دشمن شناسی رهبری عزیر در عدم اعتماد به کشورهای اروپایی اشاره کرد و گفت: از ابتدای مذاکرات، حضرت امام خامنه ای مکررا به تیم مذاکره کننده ایرانی تذکر دادند که آمریکا قابل اعتماد نیست، همگان دیدیم که سخنان مقام معظم رهبری دقیق و با درایت بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین حسین جوشقانیان، عصر روز گذشته در راهپیمایی مردم کاشان، گفت: امام راحل، آمریکایی ها را که با تلفن یک سفیر، در کشورمان وزیر و نخست وزیر جابجا می کردند را به زیر کشید و تحقیر کرد.

عضو هیئت‌ مدیره موسسه روایت سیره شهدا، به شکست آمریکا، اروپایی ها و وهابیون تکفیری در سوریه و عراق اشاره کرد و افزود: آمریکا با جمع آوری تمام ایادی خود برای تضعیف و نابودی جبهه مقاومت در سوریه تلاش کرد، ولی نتوانست دوام بیاورد و شکست خورد.

وی به ژرف نگری، عمق نگری، توطئه شناسی و دشمن شناس رهبری عزیر در عدم اعتماد به کشورهای اروپایی اشاره کرد و گفت: این که از ابتدای مذاکرات، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای مکررا به تیم مذاکره کننده ایرانی تذکر دادند که آمریکا قابل اعتماد نیست، همگان دیدیم که سخنان مقام معظم رهبری دقیق و با درایت بود.

مدیر کارگروه دفاع مقدس بنیاد خاتم الاوصیاء(عج)، به سابقه تاریخی کشورهای اروپایی در بدعهدی و کینه توزی و دشمنی با ملت سرافراز کشورمان و دیگر ملل مظلوم جهان اشاره کرد و گفت: متاسفانه بعضی از مسئولین کشور به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه دشمنی آمریکا با ایران توجه نداشتند.

وی به سخنان  مقام معظم رهبری که مسئولان در آزمون بزرگی قرارگرفته اند اشاره کرد و با بیان اینکه در تاریخ اسلام هر جا  سخن امام و ولی بر زمین ماند، دشمن ضربه زد، افزود: همان طور که عده ای در جنگ احد به فرمایش پیامبراکرم (ص) گوش نکردند و به خاطر جمع آوری غنایم و مال دنیا شکست خوردند، در مقطع فعلی هم اگر به فرمایش رهبر معظم انقلاب توجه نکنیم شکست خواهیم خورد.

عضو هیئت‌ مدیره موسسه روایت سیره شهدا، با بیان اینکه انگلیس، فرانسه و آلمان بدتر از آمریکا هستند، ادامه داد: مبدا تمام مصیبت هایی که در جنگ و کشتارها بر کشورهای اسلامی وارد می شود، انگلیسی ها هستند ومگر آلمان ها نبودند که با بمب های شیمایی در جنگ تحمیلی به صدام کمک می کردند و فرانسه هم هواپیماهای پیشرفته جنگی را در اختیار صدام قرار می داد.

وی، خیات شوم سران وابسته، دنیا زده  و بی تعقل عرب را عامل کشتار بیش  50 نفر از مردم مظلوم فلسطین و انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و... دانست و گفت: سید حسن نصرالله  اعلام کرد که اگر اسرائیل در صدد حمله مجدد به سوریه باشد قلب اسرائیل را هدف خواهیم گرفت .

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha