پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شهید مطهری

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان از شرکت طلاب لرستانی در دوره «آشنایی با نظام فکری شهید مطهری» خبرداد .

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه دوره تابستانه «آشنایی با نظام فکری استاد شهید مرتضی مطهری» بصورت سراسری ویژه طلاب سطح 1 در مشهد مقدس تیرماه امسال برگزار خواهد شد، گفت: ثبت نام این دوره از 19 اردیبهشت ماه جاری آغاز شده و طلاب علاقمندمی توانند تا 4 خرداد ماه ثبت نام خود را انجام دهند .

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان خاطرنشان کرد: طلاب علاقمند به شرکت در این دوره می توانند با مراجعه به نشانی www.tahzib.hawzeh.ir برای ثبت نام اقدام نمایند .

حجت الاسلام پیرمحمدی با بیان اینکه طلاب پس از شرکت در این دوره گواهی نامه پایان دوره دریافت خواهند نمود یادآور شد: در این دوره آموزشی آثار استاد شهید مرتضی مطهری با تخفیف 50 درصد به طلاب و مبلغان عرضه خواهد شد .

وی همچنین به اجرای طرح حفظ قرآن کریم ویژه طلاب اشاره کرد و گفت:این طرح نیز ویژه برادران طلبه 14 تا 22 سال در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد و طلاب می توانند ثبت نام خود را برای شرکت در این طرح تا 5 خرداد ماه انجام دهند .

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان در پایان از برگزاری کلاس های اخلاق ویژه طلاب مدارس علمیه استان خبر داد و بیان و داشت: هفته گذشته این کلاس ها با محوریت مسائل اخلاقی اعتقادی و جایگاه علم اندوزی در نظام حوزه با تدریس استاد حائری زاده از اساتید قم برگزار شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عابد براهویی IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    عالی بسیار خوب ومفید