پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یعقوب بهمیاری

حجت الاسلام یعقوب بهمیاری در نشست اعضای ستاد استهلال استان بوشهر از اعزام پنج گروه رصدگر برای استهلال ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این تیم ها در قالب گروه های پنج نفره کار رصد ماه رمضان را انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام یعقوب بهمیاری، پیش از ظهر امروز در نشست با اعضای ستاد استهلال استان بوشهر از اعزام پنج گروه رصدگر برای استهلال ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این تیم ها در قالب گروه های پنج نفره کار رصد ماه رمضان را انجام می دهند.

مسئول ستاد استهلال استان بوشهر افزود: سه گروه در شهر بوشهر و در پارک مرجان، ارتفاعات بینک گناوه و برج های بلند مرتبه ارتش در بوشهر با تجهیزات کامل برای رصد ماه رمضان مستقر می شوند.

وی افزود: دو گروه رصد از اهل سنت نیز در کنار تیم های بوشهر کار رصد ماه رمضان را انجام می دهند؛ زمان روئیت گروه ها امشب از ساعت 19:50 دقیقه آغاز می شود.

حجت الاسلام بهمیاری بیان داشت: امسال به دلیل مختصاتی که ماه دارد گروه های رصد فقط در شهرستان بوشهر و گناوه برای رویت ماه رمضان مستقر می شوند.

مسئول ستاد استهلال استان بوشهر افزود: ویژگی مختصاتی امسال ماه به گونه ای است که در جنوب غرب کشور و به ویژه در استان بوشهر رویت آن نسبت به سایر مناطق کشور بهتر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha