شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قرآن

حوزه/ همزمان با حلول ماه مبارک رمضان ، بیش از ۱۰ هزار عنوان مقاله درباره‌‏ قرآن کریم، در پایگاه مجلات تخصصی نور عرضه شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ده هزار و 762 عنوان مقاله درباره قرآن کریم از طریق پایگاه مجلات تخصصی نور(نورمگز) در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

 صفات قرآن، کیفیت نزول قرآن، قرآن کریم و علوم روز، معاد در قرآن، قرآن کریم فرهنگ عفاف و حجاب، قرآن و اسباب نزول، اخلاق در قرآن، رهبانیت از منظر قرآن و ... از جمله مقالاتی است که این پایگاه در اختیار پژوهشگران حوزه قرآن و علوم قرآنی قرار می‌دهد.

 گفتنی است پایگاه مجلات تخصصی نور، بانک اطلاعاتی متنی- تصویری است که در راستای تسهیل و ترویج امر پژوهش، وظیفه شناسایی و عرضه مجلات تخصصی علوم اسلامی و انسانی در فضای مجازی را بر عهده گرفته و به عنوان بزرگترین بانک مقالات علوم اسلامی و انسانی در این فضا شناخته شده است.

 همچنین درج هزاران شماره از صدها عنوان مجله تخصصی در قالب موضوعات مختلفی چون: «قرآن و حدیث»، «فلسفه، کلام و عرفان»، «فقه، اصول و حقوق»، «کتابداری و اطلاع‌رسانی»، «روانشناسی»، «اقتصاد»، «هنر»، «مدیریت»، «حقوق»، «علوم انسانی» و ... و نیز ارائه مجلات دارای رتبه علمی-پژوهشی و علمی-ترویجی در زمینه علوم انسانی، این پایگاه را به یکی از مهمترین بانک‌های اطلاعات مجلات در زمینه علوم اسلامی و علوم انسانی تبدیل کرده است.

 جستجوی ساده و پیشرفته با دامنه‌های مختلف، مطالعه مجلات، download مقالات دلخواه با فرمت pdf، دسترسی به بانک اطلاعات صاحبان آثار، نقد مقاله‌های مجلات و مشاهده نقدهای دیگران و ... از جمله قابلیت‌هایی است که کاربر با عضویت در پایگاه نورمگز می‌تواند از آن‌ها بهره‌مند گردد.

 جهت دسترسی به مقالات قرآنی در پایگاه نورمگز می توانید به نشانی ذیل مراجع کنید؛

http://www.noormags.ir/view/fa/search?origin=pager&q=&pn=1&ps=10&s=score+desc&and=&or=&exact=%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86&note=&fields=title

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha