شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مردی در فلوریدا به جرم تهدیدهای پی در پی مسجد بالاخره بازداشت شد

حوزه/ داستین هیوز یک سفیدپوست اهل فلوریدا که چندین تماس تلفنی تهدید آمیز علیه مسجد جماعت المتقین در این ایالت گرفته است بالاخره توسط ماموران فدرال در منزلش بازداشت شده و در صورت متهم شناخته شدن با محکومیت ۱۰ ساله روبرو است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از  nbc-2، به گفته دادستان های فدرال در ایالت فلوریدای آمریکا، روز گذشته مردی به جرم تهدیدات بمب گذاری علیه یک مسجد بازداشت شده است. داستین آلن هیوز 26 ساله یک سفیدپوست اهل فلوریدا به جرم گذاشتن پیغام های تلفنی متعدد تهدیدآمیز به بمب گذاری برای مسجد دستگیر شده و در صورتی که متهم شناخته شود با محکومیت 10 ساله روبرو خواهد بود.

به گفته دادستان ها، در روز 5 می هیوز با مسجد جماعت المتقین در پمبروک پاینز در فلوریدا  تماس گرفته و یک پیام تلفنی تهدیدآمیز گذاشته است. وی گفته است: من می خواهم معبد شما را منفجر کنم! من می خواهم شما را منفجر کنم. هر کجا که شما عبادت می کنید و الله را می پرستید من آن جا را به هوا خواهم فرستاد.

وی همچنین گفته که یک ابزار از راه دور داشته و برای انفجار در مسجد از آن استفاده خواهد کرد. به گفته مقامات قضایی فلوریدا وی سه پیام تهدیدآمیز دیگر در روزهای آینده نیز گذاشته است. ماموران فدرال در روز سه شنبه او را در خانه اش بازداشت کرده اند.

دادستان ها با انتشار بیانیه ای اعلام کردند: هیوز به آزار و اذیت و گذاشتن پیام های تلفنی تهدیدآمیز برای مسجد اعتراف کرده است. وی همچنین اعتراف کرده که هدفش برای این اقدامات ایجاد فضای وحشت و نگرانی در میان نمازگزاران بوده است.

شورای روابط اسلامی و آمریکایی نیز در پیامی اعلام کرد: شرم آور و نگران کننده است که ما همچنان شاهد تحریک جرایم نفرت محور علیه مسلمانان آمریکایی و اماکن مذهبی و تحصیلی آن ها هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha