شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی-مدیر حوزه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام با تاکید بر اینکه مردم فلسطین راهی جز مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی ندارند، گفت:‌ کشورهای عرب همچون عربستان سعودی حیات خود را در حیات رژیم صهیونیستی می بینند و پیروزی مردم فلسطین و مقاومت را برای خود خطر می دانند. این حرکت آنها قطعا به شکست می انجامد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه ایلام، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: روحانیونی که در بین دانشجویان، مردم و ادارات هستند، باید روح تقوا را  در خود و جامعه تجلی دهند و اگر این گونه عمل کنیم جامعه از بسیاری از آلودگی ها پاک می گردد.

مدیر حوزه علمیه ایلام در ادامه به موضوع انتقال پایتخت آمریکا به قدس اشاره کرد و افزود: بنابر تحلیل های تحلیل گران سیاسی، انتقال پایتخت آمریکا به قدس یک دیوانگی محض است که باعث به انزوا کشیدن آمریکا می گردد و سردمداران آمریکا می خواهند قلدری خود را به جامعه جهانی القاء و تحمیل کنند، البته این مسئله آنها را به انزوا می کشاند.

وی افزود: جامعه روحانیت  ایلام و حوزه‌های علمیه استان انتقال سفارت سفارت آمریکا به قدس را محکوم کرده و بنابه فرمایشات مقام معظم رهبری «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند»، لذا حمایت خود را از مردم فلسطین را ابراز می داریم.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با تاکید بر این که مردم فلسطین راهی جز مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی ندارد، گفت:‌ کشورهای عرب همچون عربستان سعودی حیات خود را در حیات رژیم صهیونیستی می بینند و پیروزی مردم فلسطین و مقاومت را برای خود خطر می دانند. این حرکت آنها قطعا به شکست می انجامد

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در پایان خاطر نشان کرد: در هفته آینده امتحانات ترم دوم مدارس علمیه استان برگزار می شود و باید از مدارس سرکشی کرده و وضعیت آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha