جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه

حوزه/ اولین جلسه ماهانه دفاتر ادارات تبلیغات اسلامی استان ایلام در سال ۱۳۹۷ در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی ایوان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از ایلام، اولین جلسه ماهانه دفاتر ادارات تبلیغات اسلامی استان ایلام، با حضور حجت‌الاسلام فتاحی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، حجت الاسلام علی حیدری امام جمعه ایوان، امید علی سبزی فرماندار ایوان، اکبر حق نظری، مسئول دارالقرآن الکریم و تعدادی از کارشناسان اداره کل ومسئولین دفاتر شهرستانهای تابعه، در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی ایوان برگزار شد.

در این جلسه پس از تلاوت آیات روح بخش کلام وحی، حجت‌الاسلام چراغچی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ایوان ضمن خیر مقدم و خوش آمد گوئی به میهمانان، گزارش مختصری از عملکرد اداره تبلیغات اسلامی ایوان را در سال 96 بیان کرد.

حجت الاسلام حیدری، امام جمعه ایوان نیز در این جلسه از فعالیتهای فرهنگی و مذهبی انجام شده توسط اداره تبلیغات اسلامی ایوان در سطح شهرستان، ابراز رضایت و خرسندی کرد و از زحمات حجت الاسلام چراغچی و همکاران وی در جهت پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیر وتشکر نمود.

در ادامه حجت‌الاسلام فتاحی ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت ماه ضیافت الله و نیز تقدیر از زحمات این اداره در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی در بین مردم، گفت: بسترسازی مناسب برای نهادینه کردن فرهنگ دینی و مذهبی در بین مردم یکی ازرسالت های خطیر تبلیغات اسلامی است که تاکنون با درایت و شایستگی تمام آن را انجام داده است و باید بیش از پیش تلاش شود این وظیفه الهی را با استفاده از راهکارهای مناسب و هماهنگ با روحیه مردم خصوصا قشر جوان و نوجوان انجام داد.

وی در ادامه به بررسی پاره ای از مشکلات و موانع اجرایی و تنگناهای مالی ادارات تابعه پرداخت و در جهت رفع بخشی مشکلات آنها قول مساعد داد.

در پایان هریک ازمسئولین دفاتر ضمن ارائه گزارش مختصر از عملکرد اداره تابعه خود نظرات و پیشنهادات خود را مبنی بر هر چه باشکوه تر برگزار کردن برنامه های فرهنگی خصوصا برنامه های ماه مبارک رمضان ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha