سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 450467
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
سفیران هدایت

حوزه/مدیر داخلی مدرسه سفیران هدایت بیرجند گفت: خراسان جنوبی نیازمند طلاب متخصص و متعهد به اسلام است و در این خصوص تنها، مدرسه تخصصی سفیران هدایت، در سطح ۳ طلبه می‌پذیرد.

حجت‌الاسلام نور محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، اظهار داشت: خراسان جنوبی نیازمند طلاب متخصص و متعهد به اسلام است و در این خصوص تنها، مدرسه تخصصی سفیران هدایت در سطح 3 طلبه می‌پذیرد.

مدیر داخلی مدرسه سفیران هدایت بیرجند تصریح کرد: تنها فارغ‌التحصیلان سطح دو حوزوی می‌توانند برای ادامه تحصیل و ارتقاء سطح حوزوی خود در آزمون‌های سطح 3 شرکت کنند.

وی از آزمون‌های سطح 3 حوزه خبر داد و گفت: آزمون‌های سطح 3 سفیران هدایت از 15 اردیبهشت‌ماه آغازشده و تا 26 اردیبهشت ادامه داشته است.

حجت‌الاسلام زارعی خاطرنشان کرد: هرساله آزمون‌های ورودی حوزه، اردیبهشت‌ماه برگزار و بعد از حدنصاب قبولی در مصاحبه، می‌توانند از شهریورماه در کلاس‌ها حضور یابند.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی، استان مرزی و منطقه‌ای محروم است، گفت: وجود فرقه‌های شیعه و سنی در کنار هم نیاز به طلاب متخصص و متعهد دارد، تا در رفع شبهات موجود در بین مردم جلوگیری کند.

مدیر داخلی مدرسه سفیران هدایت بیرجند افزود: احترام متقابل و همدلی برادران اهل سنت و تشیع در خراسان جنوبی، در جریان بوده و همبستگی و اتحاد عمیق آن‌ها همواره دشمن را مأیوس کرده است.

وی تصریح کرد: مدرسه سفیران هدایت محدودیتی برای پذیرش طلاب در سطوح مختلف را ندارد و تمامی علاقه‌مندان می‌توانند پس از قبولی در آزمون‌ها، ادامه تحصیل دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha