جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ بازدید مدیر حوزه علمیه کردستان از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ در گذشته خبر و اطلاع رسانی در حوزه به رسمیت شناخته نمی شد؛ اما به حول قوه الهی و با استقامتی که داشتید، توانستید کار را به این نقطه برسانید؛ باید با تقویت و همدلی کار را بهتر از گذشته به پیش ببرید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان در حاشیه بازدید از رسانه رسمی حوزه های علمیه، اظهار داشت: واقعا جای خداقوت و تشکر از شما سربازان رسانه ای امام زمان(عج) دارد که در فضای رسانه ای حوزه مشغول به فعالیت هستید.

وی ابراز داشت: معمولا کارهای ستادی به چشم نمی آید و جنس فعالیت در خبرگزاری حوزه هم به این صورت است؛ به عنوان مثال یک مدیر استانی مدرسه ای می سازد و صدای آن به همه می رسد؛ اما شما شبانه روز در این میدان حضور داشته و خالصانه مشغول به فعالیت هستید.

مدیر حوزه علمیه کردستان خاطرنشان ساخت: جای خداقوت دارد که در این فضا، با این عده کم و با مشکلات موجود فعالیت خود را داشته و در حد توان مشغول به اطلاع رسانی هستید.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان تصریح کرد: در گذشته خبر و اطلاع رسانی در حوزه به رسمیت شناخته نمی شد؛ اما به حول قوه الهی و با استقامتی که داشتید، توانستید کار را به این نقطه برسانید؛ باید با تقویت و همدلی کار را بهتر از گذشته به پیش ببرید.

وی با اشاره به یکی از جملات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به عنوان نائب بر حق امام زمان(عج) بیان کردند که اگر بنده در این جایگاه نبودم، در فضای مجازی کار می کردم؛ پس شما هم دلسرد نشوید و با قوت و قدرت به این راه ادامه داده و باید فرمایش ایشان را به صورت تابلو در این خبرگزاری قرار داد تا همکاران این رسانه بدانند که در چه فضای مهمی مشغول به کار هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha