جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محفل جزء‌خوانی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی

حوزه/ در نخستین روز از ماه مبارک رمضان مراسم ترتیل‌خوانی و جزء‌خوانی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، در نخستین روز از ماه مبارک رمضان، محفل جزء‌خوانی قرآن کریم در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در این محفل که به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش شد، قاریان و حافظان برجسته حرم مطهر از جمله جواد پناهی، جواد سلیمانی و رضا جاویدی جزء یک قرآن را تلاوت کردند.

روح الله هاشمی، عابدین زاده و مسعود پنجه دیگر قاریان برجسته بین المللی نیز در مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم که از ساعت 11 تا 12 در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، حضور یافته و به تلاوت آیات روح بخش کلام الله وحی پرداختند. این محفل باشکوه به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد.

همچنین در ایام ماه مبارک رمضان محافل باشکوه جزء‌خوانی کلام‌الله وحی از ساعت 18 تا 19 در ایوان مقصوره صحن گوهرشاد حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) تدارک دیده شده است.

در اولین روز از برپایی این محفل اساتید برتر آستان قدس همچون حجت الاسلام مهدی شجاع، قلندرزاده و صادق قربانی، به قرائت جزء نخست قرآن کریم خواهند پرداخت.

در ایام ماه مبارک رمضان محفل جزء‌خوانی قرآن کریم در صحن گوهرشاد حرم رضوی به صورت زنده از شبکه افق سیما مستقیم پخش می‌شود.

گفتنی است؛ در ایام ماه مبارک رمضان 14 محفل ترتیل‌خوانی و جزء‌خوانی قرآنی ویژه اقشار مختلف مردم در صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha