پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسابقه کتاب‌خوانی «معیار انقلاب، معمار انقلاب» در سمنان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: مسابقه کتاب‌خوانی «معیار انقلاب، معمار انقلاب» در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری، با اشاره برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی معیار انقلاب، معمار انقلاب اظهار داشت: به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مرحله دوم مسابقه کتاب‌خوانی معیار انقلاب، معمار انقلاب برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقه علاوه بر ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی شناخت افکار حضرت امام خمینی (ره) به نسل جدید انقلاب است.

وی افزود: رهبر انقلاب در سخنرانی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سال 1389 فرمودند که «بهترین شاخص‌ها خود امام و خط امام است، اما گاهی اوقات شاهد این هستیم که برخی از بدخواهان نظام جمهوری اسلامی سخنان این بزرگ‌مرد تاریخ را تحریف نموده و آن‌طور که می‌خواهند آن را انتشار می‌دهند و این بسیار خطرناک است».

حجت‌الاسلام قندهاری با اشاره به لزوم مطالعه صحیفه امام خمینی (ره) توسط آحاد ملت ایران خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ما از هر حربه‌ای برای زمین زدن نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند و ما بیش‌ازپیش به مطالعه افکار و اندیشه‌های حضرت امام (ره) نیاز داریم تا بتوانیم این راه را ادامه دهیم.

وی گفت: نسل جوان و نوجوان ما آینده‌سازان این سرزمین هستند و این وظیفه ماست که شرایطی را به وجود بیاوریم تا با افکار و اندیشه‌های امام راحل (ره) آشنا شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه آخرین‌مهلت ارسال پاسخنامه تا 20 خردادماه خواهد بود و به چهل نفر از برگزیدگان جوایزی اهداء خواهد شد، افزود: شرکت‌کنندگان گرامی می‌توانند پاسخنامه‌های خود را به روش‌های ذیل برای ما ارسال نمایند؛

آدرس: سمنان- بلوار شهید اخلاقی - خیابان اقاقیا نبش اقاقیا سوم - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان

ایمیل: semnan@ccoip.ir

نمابر: 33435615-023

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha