پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه جدید شیراز

حوزه/ نماینده جدید ولی فقیه و امام جمعه جدید شیراز گفت: اگر می‌خواهیم به اهداف والا برسیم باید دستمان در دست هم باشد و وحدت رمز اصلی پیشبرد اهداف است؛ وحدت و اتفاق همه مسئولان ما را به اهدافی که سالیان مکرری است در مورد آن گفت و گو می‌کنیم، نزدیک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین لطف الله دژکام، در شورای اداری استان فارس که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، با تاکید بر اینکه برای رسیدن به اهداف تبیین شده نظام اسلامی در همه ابعاد باید آحاد جامعه و مسئولان دست در دست هم داشته و با وحدت و همدلی تلاش کنند، اظهارداشت: اگر این ظرفیت‌ها و استعدادها بخواهد شکوفا شود نیازمند آن است که همه تصمیم به انجام چنین کاری داشته باشیم.

وی با اشاره به سخنان استاندار فارس در خصوص ظرفیت‌های مختلف استان، تاکید کرد: انتظار مقام معظم رهبری این است که از ظرفیت‌های فارس برای ارتقاء کل کشور و پیشبرد مسائل نظام جمهوری اسلامی در سطح بین‌الملل استفاده شود.

امام جمعه جدید شیراز با یادآوری اینکه اهل فارس و آشنا با ظرفیت‌های این استان است، اضافه کرد: معمولا فعال را به کسانی می‌گوییم که خروش داشته باشند، خروش فارس در مسائل فرهنگی و اجتماعی دیده نمی‌شود بلکه مانند یک رود بزرگ، متین، آرام و هماهنگ و مداوم حرکت می‌کند؛ این حرکت متین و آرام باید جلوه‌گر شود تا تحقق آرمان‌های نظام اسلامی در سطح بین‌المللی امکان‌پذیر باشد.

حجت الاسلام و المسلمین دژکام گفت: من، سرباز نظام جمهوری اسلامی هستم و در هرجا کاری را بتوانم در مسیر اعتلای جامعه و نظام انجام دهم، در کنار دیگر مسئولان، همراه خواهم بود.

نماینده جدید ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: اگر می‌خواهیم به اهداف والا برسیم باید دستمان در دست هم باشد و وحدت رمز اصلی پیشبرد اهداف است؛ وحدت و اتفاق همه مسئولان ما را به اهدافی که سالیان مکرری است در مورد آن گفت و گو می‌کنیم، نزدیک خواهد کرد.

امام جمعه جدید شیراز در پایان گفت: امیدوارم همصدایی همه مجموعه‌های فکری و اجتماعی و فرهنگی سیاسی طوری نمود کند که رضایت خاطر امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha