جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صفوف نماز جمعه

حوزه/ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان این که نمازجمعه عطیه الهی است که به برکت انقلاب اسلامی در اختیار مردم قرار گرفت، گفت: ۴۰ سال است که از مواهب نمازجمعه برخورداریم و این شبکه ایمانی، مانور بصیرت، عید انتظار و حصار معنوی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در سخنرانی پیش از خطبه های امروز(28 اردیبهشت) شیراز، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان انتخاب حجت الاسلام و المسلمین دژکام توسط رهبر فرزانه انقلاب را انتخابی هوشمندانه دانست و بر همدلی و وحدت حول نماینده جدید ولی فقیه در فارس تاکید کرد.

وی با بیان اینکه استان فارس با تقدیم 14600 شهید در عرصه دفاع حق علیه باطل، نقشی مهم در پیشبرد انقلاب اسلامی داشته، یاد و خاطره نمایندگان سابق ولی‌فقیه در استان فارس آیت‌الله شهید دستغیب، آیت‌الله حائری شیرازی و آیت‌الله ایمانی را گرامی داشت و گفت: امروز توفیق پیدا کردیم برای معرفی امام‌جمعه جدید در شیراز حضور پیدا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری، اقامه نماز در این روز و این مکان را «عید در عید در عید» عنوان کرد و گفت: بهشت زمان ماه مبارک رمضان است، بهشت زمین آستان مقدس احمدبن موسی (ع) است و نمازجمعه نیز یکی از مواهب الهی است که در روز جمعه که یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی است، اقامه می‌شود.

وی با بیان اینکه نمازجمعه عطیه الهی است که به برکت انقلاب اسلامی در اختیار مردم قرار گرفت، افزود: ۴۰ سال است که از مواهب نمازجمعه برخورداریم و این شبکه ایمانی، مانور بصیرت، عید انتظار و حصار معنوی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: انتخاب  امام جمعه جدید شیراز توسط رهبر فرزانه انقلاب در ادامه راه کسانی که سنگر نمازجمعه شیراز را پایدار نگاه داشتند، بشارت‌های تازه‌ای دارد.

وی با تصریح بر تعابیر رهبر انقلاب در مورد علم و تقوا و روحیه مردمی حجت الاسلام والمسلمین دژکام افزود: بکار بردن این تعابیر از سوی مقام معظم رهبری در مورد برادر بسیار فاضل‌مان دژکام نویدبخش است و ان‌‌شاءالله امام‌جمعه جدید شیراز که تجربه طولانی در اقامه نمازجمعه دارد، در شهر عشق و شور و شعور و جهاد و شهادت هم موفق خواهند بود.

وی با تاکید بر آنکه رهبر انقلاب در مورد فارس تعبیر «قله» را داشتند و با بیان این که شیراز و فارس در نیروی انسانی، فرهنگ و ادب، جهاد و شهادت و سایر عرصه‌ها سربلند است، افزود: با همت و وحدت حول نماینده مقام معظم رهبری در فارس یکپارچه راه انقلاب را ادامه دهید و امیدواریم خبرهای خیلی خوبی از کامیابی‌های مردم عزیز فارس مخصوصا در عرصه ارتقاء معنویت و رشد روحیه انقلابی دریافت کنیم و درخت پربرکت استان فارس، ایران اسلامی را از میوه‌های شیرین خود بهره‌مند کند.

لازم به ذکر است ، در آیین نمازجمعه امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی، معاون بیت مقام رهبری حکم انتصاب امام‌جمعه جدید شیراز را قرائت کرد.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha