جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام میناپور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از فعالیت قریب به ۳۳۰ مبلغ تحت اشراف حوزه علمیه این استان خبر داد .

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، از فعالیت قریب به ۳۳۰ مبلغ تحت اشراف حوزه علمیه این استان خبر داد و با اشاره به اینکه این تعداد مبلغ خواهر و برادر، مبلغان طرح های هجرت، امین، سفیران و طرح بینات هستند، گفت: مبلغان با اجرای طرح های فوق به ارتقاء دانش دینی،معرفتی و مشاوره ای مخاطبان یاری می رسانند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در ادامه با بیان اینکه قریب به 330 مبلغ در اجرای این طرح ها، برنامه های دینی مناسبتی و مشاوره ای حوزه علمیه استان لرستان را اجرا می کنند، خاطر نشان کرد: مبلغان با اجرای برنامه های دینی و فرهنگی در تمام سال در جامعه هدف،  مشغول تبلیغ، تبیین و ترویج آموزه های دین مبین اسلام و فرهنگ اهل بیت(ع) درسطح جامعه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور در ادامه از اجرای طرح نسیم رحمت با رویکرد مشاوره ای در مناطق حاشیه ای و آسیب پذیر شهرستان خرم آباد خبر داد و گفت: در این طرح تبلیغی که به تازگی آغاز شده، قریب به 40 مبلغ به جامعه هدف مشاوره ای دینی و فرهنگی را با هدف پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی را ارائه خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه طرح نسیم رحمت حوزه علمیه با همکاری برخی نهادها و ارگان های اجتماعی استان در مناطق حاشیه ای خرم آباد در حال اجرا است، ادامه داد: این طرح با رویکرد کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی در طول سال به مخاطبان برنامه های تبلیغی را ارائه می دهد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در پایان یادآور شد: مبلغان در طول سال با شرکت در کارگاه های دانش افزایی حوزه علمیه زیر نظر اساتید حوزه و دانشگاه، سر فصل های تبلیغی خود را متناسب با نیاز جامعه هدف دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha