پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
۱

حوزه/ در سومین روز از ماه مبارک رمضان، محفل جزء‌خوانی قرآن کریم در مسجدامام صادق (ع) حرم مطهر سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) مشهد اردهال کاشان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، این محفل قرآنی که از ساعت ۱۲:۱۵ ظهر از شبکه سیمای استان اصفهان و ساعت دو بامداد از شبکه پنج سیما پخش می شود، قاریان و حافظان برجسته  کشوری از جمله  استاد زرگر و ابوالقاسمی آیات قرآن را تلاوت کردند.

خیرخواه، مدیر اجرایی حرم مطهر سلطان علی بن امام  محمد باقر(ع) با اشاره به اینکه دومین سال  متوالی است که  جزء خوانی قرآن در این آستان برگزار می شود، افزود: با توجه به اینکه سال گذشته این مراسم در صحن اصلی حرم برگزار می شد، امسال به دلیل  وضعیت جوی آب و هوا، مراسم در داخل شبستان اصلی حرم مطهر، مسجد امام صادق (ع) برگزار می شود .

 وی، با بیان اینکه مراسم جزء خوانی حرم مطهر سلطان علی بن امام  محمد باقر(ع) سال گذشته رتبه اول کشوری را به دست آورد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه سال به سال مراسم جزء خوانی قرآن کریم در حرم مطهر این امامزاده با حضور پرشور مردم ولایت مدار کاشان برگزار می شود.

مدیر اجرایی حرم  مطهر سلطان علی بن امام  محمد باقر(ع) افزود: قبل از شروع مراسم جزء خوانی، حجت الاسلام  سلیمانی امام جمعه مشهداردهال  به تفسیر آیات قرآن کریم می پردازد.

وی همچنین از برگزاری مراسم های ویژه شب های قدر در این آستان با حضور سخنرانان و مداحان معروف کشوری خبرداد و گفت: سخنران شب نوزدهم ماه مبارک رمضان حجت الاسلام سعیدیان و مداحی محمد مهدی کریمی، سخنران شب بیست و یکم حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه منطقه اردهال با مداحی افشاری  و شب بیست و سوم سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صابری اراکی  و مداحی نعیمیان خواهد بود

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha