جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی-نماینده ولی فقیه در سمنان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای نزدیکی بیشتر به خداوند و خودسازی و معنویت است.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در سمنان، با اشاره به ویژگی‌های ماه مبارک رمضان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان در سراسر نظام یک فضای معنوی را حاکم می‌کند که تأثیرپذیری معنوی مردم را افزایش می‌دهد، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خداست و مسلمانان در این ماه پای سفره باعظمت میهمانی خدا می‌نشینند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند برای استغفار گناهان در درگاه خداوند است و باید آحاد جامعه این ماه مبارک را قدر بدانند، تصریح کرد: برای مقابله با هجمه‌های دشمنان باید در ماه رمضان نسبت به تقویت برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در سطح این استان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان به‌عنوان بهار قرآن فرصت مناسبی برای توجه و تدبر و عمل بیشتر به تعالیم کلام‌الله مجید است، افزود: جلسات قرآنخوانی و تفسیر قرآن کریم در ماه مبارک رمضان نیز باید بسط و گسترش یابد و ماه مبارک رمضان ماه پربرکتی است و باید از تمام ظرفیت‌های این ماه در راستای تحقق اهداف عالی در حوزه ترویج گفتمان انقلابی بهره‌گیری کرد.

آیت‌الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسب و مغتنمی برای نزدیکی بیشتر به خداوند متعال و خودسازی و معنویت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha