چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلا جواد صمیمی - سپاه سمنان

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی گران‌بها برای پیوند بین خالق و مخلوق است، گفت: یکی از بزرگ‌ترین برکات رمضان توفیق توبه از گناهان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام جواد صمیمی، پیش از ظهر امروز در جمع کادر و کارکنان تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به ماه ضیافت الهی اظهار داشت: کارت دعوت خداوند متعال در این ماه به‌صورت ویژه به دست ما رسیده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به فضیلت این ماه تصریح کرد: نفس کشیدن در این ماه عبادت است و یکی از کارهایی که در این ماه فضیلت فراوان دارد خواندن مکرر و تلاوت قرآن کریم است.

وی افزود: تلاوت یک آیه از کلام حق در این ماه برابر است با ختم کامل قرآن کریم و همچنین ماه رمضان خود یک کار است یعنی بایستی از حواشی زندگی دور شد و بیشتر با برکات این ماه مأنوس شد.

حجت‌الاسلام صمیمی با اشاره به توفیق روزه‌داری خاطرنشان کرد: اگر در این ماه برنامه داشته باشیم از برکات روزه‌داری، نماز اول وقت، تلاوت کلام حق و بی‌شمار فضیلت‌های آن می‌توانیم بهره‌مند شویم و یکی از بزرگ‌ترین برکات این ماه توفیق توبه از گناهانی است که در ابعاد گسترده‌ای ما را محاصره کرده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به آیه 186 سوره بقره، گفت: خداوند متعال بارها در قرآن کریم علاقه خود را برای ایجاد پیوند بین خالق و مخلوق ابراز کرده‌اند و این خود فرصتی گران‌بها برای دستیابی به الطاف خداوند متعال است.

وی افزود: ماه مبارک رمضان بستری برای دوری از گناه و گرایش به سمت فطرت خداجویی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha