پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام غلامرضا قندهاری سمنان

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: برای استحکام انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف آن باید شبانه‌روزی تلاش شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری، ظهر امروز در گردهمایی پرسنل نمایندگی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به‌منظور توجیه برنامه ابلاغی این نهاد در سال 97، ضمن  قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته، اظهار داشت: بایستی برای استحکام انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف آن و ترویج گفتمان‌های انقلابی در منطقه شبانه‌روز در تکاپو باشیم و تلاش کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: یکی از اهداف ما در تعامل، همکاری، وحدت و همدلی با نیروهای انقلابی و مردم ولایتمدار بصیرت افزایی نسبت به مسائل روز جامعه طبق موازین و منویات مقام معظم رهبری است.

وی با تأکید بر اینکه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر باید تبیین شود، افزود: باید چشم‌انداز حرکتمان را خدمت‌رسانی به مردم قرار دهیم همچنان که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای  پیروزی انقلاب این نقش را خالصانه و به شکل کامل و جامع انجام داده است.

بر پایه این گزارش: در این گردهمایی مسئولین نمایندگی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ماه‌های اخیر تازه‌ترین برنامه ابلاغی را توجیه کردند و در پایان این آیین از مربی نمونه عقیدتی سیاسی استانی در سال 1396 علی‌اصغر گرزالدین از نیروهای نمایندگی تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان سمنان تجلیل شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha