شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مهدالرضا(ع)

حوزه/ رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۷ پایگاه آموزشی مهدالرضا(ع) با محوریت قرآن در نقاط مختلف حرم رضوی دایر شده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد، حجت الاسلام مهدی شجاع با بیان این پایگاه‌ها در سه نوبت صبح، عصر و شب برنامه‌های متنوعی ویژه زائران و نونهالان حرم مطهر رضوی برگزار می‌کند، عنوان کرد: پایگاه‌های مهدالرضا(ع) در رواق‌های حضرت معصومه(س)، امام خمینی(ره)، قدس، شبستان قرآن و نهج البلاغه صبح‌ها از ساعت 9:30 تا 12:30 و عصرها از ساعت 15:30 تا 18:30 دایر است.

وی ادامه داد: همچنین در این ماه بابرکت پایگاه‌های مهدالرضا(ع) از ساعت 21:30 تا 23 در رواق‌های دارالقرآن، دارالحجه و ایوان مقصوره گوهرشاد حرم مطهر رضوی دایر است و برنامه‌های متنوعی را ویژه زائران خردسال برگزار می‌کند.

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی تصریح کرد: کودکان با حضور در این کارگاه‌ها با آداب زیارت، امام شناسی، وضو و نماز به صورت قصه و شعر، رنگ آمیزی، ساخت کاردستی، حفظ خلاق، قصه های سه بعدی و ... آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت ارزشمندی است تا کودکان و نوجوانان در ساعات حضور در حرم مطهر امام مهربانی‌ها به طور ویژه، با مفاهیم دینی و قرآنی آشنا شوند، اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم تا در پایگاه‌های مهدالرضا(ع) حرم مطهر رضوی از شیوه‌های جذاب برای انتقال مفاهیم دینی به کودکان استفاده کنیم

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha