پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رمضان

حوزه/امام جمعه بهبهان با اشاره به اینکه شب های رمضان را باید با عبادت و راز و نیاز و تلاوت آیات قرآنی سپری کرد، گفت: رحمت خداوند در ماه مبارک رمضان به اوج می رسد و با قدر دانستن چنین ماهی به اوج انس و الفت بندگی و راز و نیاز با پروردگار واقف می شویم.

حجت الاسلام سید قدرت الله ناصری، امام جمعه بهبهان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به این که عبودیت، فلسفه خلقت انسان و جن است، اظهار داشت: عبادت یعنی اطاعت محض و تسلیم بدون چون و چرا در برابر خداوند متعال و سبحانی است که همه نعمت ها را برای انسان فراهم کرد.

امام جمعه بهبهان، یادآور شد: رمضان، ماه خداوند، عبودیت، بندگی و ماهی که درهای رحمت خداوند در آن بر روی بندگان گشوده شده است و دشمنان قسم خورده خود و انسان ها را در زنجیر کرد، تا نتوانند آسیبی به بندگان برسانند.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهبهان، با بیان اینکه شب های رمضان را باید با عبادت و راز و نیاز و تلاوت آیات قرآنی سپری کرد، افزود: آشنایی با معارف قرآن کریم و محافظت و مراقبت در برابر انجام گناه سبب می شود تا بندگان با کسب عنایت خداوند، ره صد ساله را یک شبه بپیمایند.

حجت الاسلام ناصری، ادامه داد: رحمت خداوند در ماه مبارک رمضان به اوج می رسد و با قدر دانستن چنین ماهی به اوج انس و الفت بندگی و راز و نیاز با پروردگار واقف می شویم که حاضر به ترک آن نخواهیم شد.

وی به دعاهای امام سجاد(ع) در صحیفه سجادیه پیرامون ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: چنین ماهی نباید دست کم گرفته شود و قطعا با بهره گیری از آن، ضمن کسب معنویت؛ از رحمت خداوند بهره مند خواهیم شد.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha