سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تفسیر آیت الله طه محمدی در آرامگاه بوعلی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اگر ولایت و اعتقاد به آن نباشد نه نماز وجود دارد نه روزه و نه اسلام واقعی، لذا ما آمده ایم تا سرباز قرآن و اهل بیت(ع) باشیم و از آنها پاسداری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان، شب گذشته در جلسه تفسیر قرآن که در آرامگاه بوعلی سینا برگزار شد، دلیل اصلی دشمنی های استکبار با ایران را اعتقادات حقه مردم دانست و گفت: جمهوری اسلامی تا به حال یک وجب از خاک کشوری را غصب نکرده است، اما شاهد دشمنی های هر روز استکبار با ایران به بهانه های واهی هستیم.

وی، جبهه باطل را دارای شعبه های فراوانی عنوان کرد و گفت: جبهه حق تنها یک شعبه دارد و آن 1000 شعبه باطل این یک شعبه را نمی پذیرند، چرا که می دانند اگر آن حق فراگیر شود باطل از بین خواهد رفت.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در دشمنی ها نسبت به جبهه حق، بیشترین حملات به سمت هسته مرکزی آن که پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت ایشان است، می باشد.

وی، اسلام را به درختی تشبیه کرد که دارای ریشه های تنومندی است و گفت: اگر درختی ریشه اش پوسیده شود، دیگر نباید انتظار هیچ شاخ و برگی را داشت، اما اگر ریشه سالم باشد، شاخ وبرگ های جدید جای شاخ و برگ های پوسیده را خواهند گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: اسلام نیز همانند درختی است که دارای ریشه قوی است که ظالمان در هر دوره ای با پوساندن شاخه های این درخت تنومند در تلاش برای نابودی اسلام بودند، در حالی که روز به روز این درخت قوی تر از قبل شده است.

وی، ولایت را ریشه و زیر ساخت دین دانست و گفت: اگر ولایت و اعتقاد به آن نباشد، نه نماز وجود دارد نه روزه و نه اسلام واقعی، لذا ما آمده ایم تا سرباز قران واهل بیت(ع) باشیم و از آنها پاسداری کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha