سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
فلسطینیان در بیت المقدس، افطاری اماراتی ها را تحریم کردند

حوزه/ مردم فلسطین ضمن ابراز خشم و محکومیت عادی سازی روابط میان رژیم اشغالگر قدس و امارات متحده عربی، با ایجاد یک کمپین توییتری در بیت المقدس، غذاهای رمضان تهیه شده توسط دولت امارات متحده عربی را تحریم کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از middleeastmonitor، فلسطینیان در بیت المقدس ، غذای رمضان تهیه شده توسط دولت امارات متحده عربی را رد کردند. فعالان مدنی در بیت المقدس کمپینی در توییتر با نام «ما گرسنه نیستیم» تشکیل داده اند و غذای رمضان تهیه شده توسط امارات متحده عربی را برای بازدیدکنندگان از مسجدالاقصی را تحریم کردند.

مردم فلسطین از همکاری های پشت پرده میان اشغالگران صهیونیستی و مقامات خلیج نشین که اخیرا افشاء شده است، خشمگین هستند. گفتنی است این کشور خلیج نشین یک تیم از دوچرخه سواران را برای شرکت در مسابقات بین المللی دوچرخه سواری گریودو ایتالیا که قرار است در هفتادمین سالگرد «روز نکبت» از سرزمین های اشغالی عبور کند، اعزام کرده است. کمیته المپیک فلسطین مشارکت دوچرخه سواران اماراتی در این مسابقات را محکوم کرده است و این اقدام کشور خلیج نشین را نوعی «خیانت» دانسته، آن هم زمانی که مردم فلسطین برای رسیدن به آزادی در حال مباره و جان فشانی هستند.

لازم به ذکر است به گفته یک رادیوی عبری زبان در سرزمین های اشغالی، عادی سازی روابط میان رژیم اشغالگر و امارات متحده عربی به گونه ای پیش رفته که وزیر ارتباطات این رژیم دعوت رسمی برای بازدید از امارات دریافت کرده است. وزیر اسرائیل اضافه کرد که او انتظار دارد مقامات این کشور خلیج نشین به زودی به اسرائیل سفر کنند.

رسانه های خبری آسوشیتدپرس و واشنگتن پست نیز پیشتر گزارش دادند که یوسف العطایبا و عبدالله بن راشد الخلیفه، سفیران امارات متحده عربی و بحرین، پیش از این بابنجامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در یک رستوران در واشنگتن دیدار کرده اند.

گفتنی است بحرین نیز تیم دوچرخه سوارانش را برای شرکت در مسابقات مربوطه در سرزمین های اشغالی اعزام کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha