سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مظفری

حوزه/ رئیس ‌کل دادگستری استان آذربایجان شرقی از برگزاری جشن گلریزان در تبریز خبر داد و گفت: روحانیون و مبلغین در منبرهای ماه مبارک رمضان، مردم را نسبت به اهمیت کمک به نیازمندان آگاه و مردم را جهت شرکت در جشن گلریزان ترغیب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت ‌الاسلام والمسلمین حکمت‌علی مظفری رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی، عصر دیروز در دیدار اعضای هیات امناء، شورای مشورتی و خیران ستاد دیه استان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، ماه مبارک رمضان را فرصت مغتنمی برای کمک به فقرا و نیازمندان دانست و ابراز داشت: نباید در این ماه پرخیر و برکت زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند از ذهن مردم  فراموش شوند چرا که کمک به نیازمندان از سنت های این ماه به شمار می رود.

وی افزود: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از زندان علاوه بر این که اجر و پاداش فراوانی نزد خداوند متعال دارد، سبب کاهش بسیاری از صدمات و آسیب‌ های اجتماعی جامعه نیز می‌ شود.

رئیس ‌کل دادگستری استان آذربایجان شرقی همچنین از برگزاری جشن گلریزان در ۱۰ خردادماه خبر داد و گفت: این جشن در تالار معلم تبریز برگزار خواهد شد و  امیدواریم در این ماه پرخیر و برکت با حضور گسترده مردم، مسئولین و خیرین در جشن گلریزان شاهد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و بازگشت این اقشار آسیب ‌پذیر جامعه به آغوش گرم خانواده‌ باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری خاطرنشان کرد: ۵۴۸ زندانی آذربایجان شرقی به خاطر بدهی ۵۰ میلیارد تومانی در زندان به سر می ‌برند و نیاز است افراد خیر و اقشار مختلف مردم در اقدامی خیرخواهانه برای تقبل شدن این مقدار از بدهی وارد عمل شوند تا خوشحالی کودکانی که چشم به راه آمدن پدرانشان هستند را به ارمغان بیاورند.

وی عنوان کرد: عده زیادی که تحمل مجازات می ‌کنند ناخواسته به زندان افتاده‌اند به‌ طوری‌که برخی به خاطر حوادث غیرعمد و برخی به دلیل بدهکاری ‌های مالی پایشان به زندان باز شده است.

رئیس ‌کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به اینکه عده‌ای به دلیل اتفاقات خاص و مشکلات مادی گرفتار بند زندان می‌شوند، ابراز داشت: زندان جای مناسبی برای افراد پاک و صالح نیست و به جاست خیران در کنار اقشار مختلف مردم در این ماه پرفضیلت، شرایط آزادی این زندانیان را رقم بزنند.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری تاکید کرد: روحانیون و مبلغین در منبرهای ماه مبارک رمضان، مردم را نسبت به اهمیت کمک به نیازمندان آگاه و مردم را جهت شرکت در جشن گلریزان ترغیب کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha