سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
محمد مختار جمعه وزیر اوقاف مصر

حوزه/ مختار جمعه گفت: اخلاق زمانی دوباره در مصر ظهور می کند که علمای اوقاف و الازهر به سوی مردم مصر بروند و تبلیغ کنند و یکی از دستاوردهای اوقاف مصر این است که توانسته ایم زمام گفتمان دینی را از افراطیون بگیریم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، محمد مختار جمعه وزیر اوقاف مصر در سخنان خود در نشست اندیشه اسلامی در مسجد امام حسین(ع)، گفت: ما از بازگشت اخلاق به جامعه خوشحال می شویم، زیرا اخلاق به سود کشور و بشریت است و اخلاق زمانی دوباره ظهور می کند که علمای اوقاف و الازهر به سوی مردم مصر بروند و تبلیغ کنند و یکی از دستاوردهای اوقاف مصر این است که توانسته ایم زمام گفتمان دینی را از افراطیون بگیریم.

وزیر اوقاف مصر خاطر نشان کرد: اخلاق و مبانی اخلاقی در جامعه کمرنگ شده است، زیرا در دوره گذشته افراط گراها از دین برای رسیدن به اهداف خود سوء استفاده کردند، در حالی که هیچ اعتنایی به دین و ارزش ها نداشتند.

در ادامه این نشست شیخ اسامه العبد رئیس کمیته دینی پارلمان گفت: من اطمینان دارم که ما به اخلاق و مبانی اخلاقی باز می گردیم و مصری ها به زودی به اصول اخلاقی خود باز خواهند گشت، زیرا مردم مصر مردمی زیبا با آیین ها و سنت های فطری هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha