سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کارگاه نماز و نشاط در زندگی

حوزه/ استاد مرکز تخصصی نماز قم گفت: نشاط در زندگی و دست یافتن به آرامش از راه اهمیت دادن به نماز قابل دستیابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، کارگاه نماز و نشاط در زندگی با حضور حجت الاسلام خوئینی از اساتید مرکز تخصصی نماز قم، در جمع دانشجویان دانشکده حضرت رقیه(علیهاالسلام) یزد برگزار شد.

حجت الا سلام خوئینی در این کارگاه به بیان راهکارهای زندگی شاد پرداخت و گفت: برای داشتن یک زندگی شاد باید ابتدا خودمان شادی را در زندگی پیدا و این شادی باید از طریق حلال و آنچه که خدا از بنده اش خواسته باشد.

وی، یکی از مواردی که باعث می شود انسان احساس شادی و رضایت از زندگی داشته باشد، ارتباط داشتن با خدا دانست و بیان داشت: ارتباط با خدا روح انسان را اغنا می کند و زمانی که روح به آرامش دست یافت، از ناملایمات زندگی احساس ناراحتی نمی کند؛ بلکه لطفی می داند از جانب معبودش و یک نوع رضایت از زندگی در او نمود پیدا می کند.

استاد مرکز تخصصی نماز، نشاط در زندگی و دست یافتن به آرامش را اهمیت دادن به نماز در زندگی معرفی کرد و اظهار داشت: نماز عبادتی است که انسان را به آرامش می رساند و این نماز باید ابتدا خوب شناخته شود و وقتی انسان دانست که برای قبولی نماز باید از خیلی گناهان چشم پوشی کند و در واقع این نماز هست که او را از گناه دور می کند. گناه باعث استرس می شود و در مقابل آن نماز قرار دارد که باعث آرامش و لذت از زندگی می شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha